נדל"ן ותשתיות

מהפכה בנדל"ן בישראל: זו המערכת החדשה שתותקן בכל דירה

לא מחכים להפסקות חשמל: בבניין חדש בפרויקט SEA WEST בחיפה המונה 44 דירות, יותקנו סוללות אגירה מבית B7 Energy, בשיתוף פעולה של קבוצת יהודה לוי וחברת קליימטיקס אנרגיה ? המהלך יאפשר לדיירים הוזלה במחיר החשמל והמשך ניהול משק הבית במצב חירום ובהפסקות חשמל ממושכות
מערכת ice |  2
נדל"ן בארץ (צילום shutterstock, vecteezy)
במהלך תקדימי בשוק האנרגיה הישראלי, קבוצת יהודה לוי וחברת קליימטיקס אנרגיה מכריזות על הקמת מערכות אגירה אנרגטיות בכל דירה בפרויקט SEA WEST מח״ל 41 בחיפה. מדובר בפרויקט פורץ דרך בו תותקן סוללת אגירה מבית B7 Energy, לכל אחת מהדירות בהיקף אגירה של 5-10 קוט"ש בהתאם לגודל הדירה.
הפרויקט מתמקד במתן מענה לצורך הגובר ברציפות תפקודית אנרגטית, בשגרה ובמצבי חירום כשיש הפסקות חשמל ממושכות. בנוסף, הדיירים יוכלו ליהנות מחסכון כספי משמעותי, שיתאפשר הודות לשימוש בטכנולוגיות אגירה מתקדמות. המעבר לספקי חשמל פרטיים יאפשר לדיירים לנצל את ההפרש בין תעריפי החשמל השונים לטעינת הסוללות כאשר התעריפים נמוכים, ולפרוק אותן בשעות בהן התעריפים גבוהים – מהלך שיכול להוביל לחיסכון משמעותי בעלויות החשמל.

אבי לוי, מנכ"ל החברה: "זהו מהלך פורץ דרך במיוחד בתקופה זו, שהחשיבות של רציפות אנרגטית היא קריטית למשקי הבית. כל דירה אשר נתקין בה את מערכת האגירה, תוכל להמשיך לנהל את משק הבית כרגיל גם כאשר לא תהיה אספקת חשמל סדירה, ותשמור על תפקוד ושגרה".
אורן הלמן, מנכ"ל קליימטיקס אנרגיה, הוסיף: "המהפכה האנרגטית שעוברת ישראל מגיעה עד הצרכן הסופי. אנחנו מזהים את הצורך במענה בטוח ואפקטיבי למצבי חירום, והיוזמה שלנו נועדה להבטיח את רציפות התפקוד הביתי, לצד ניצול מירבי של הרפורמה בשוק החשמל לטובת חיסכון כספי באמצעות המרווח (ארביטראז') בין תעריפי החשמל בשעות השונות, מכיוון שלדיירים הללו גם יותקן מונה חשמל חכם. אגירת החשמל היא צעד משלים לתחרות במקטע אספקת החשמל - והסוללות הן למעשה "אבקת החשמל" שמאפשרת לאגור חשמל בתעריף זול ולהשתמש בחשמל כשהתעריף יקר, מעבר לעצמאות האנרגטית הכרחית במצבי חירום וקיצון."
קבוצת יהודה לוי: קבוצת יהודה לוי, דור שלישי בתחום הנדל"ן בישראל, החלה את פעילותה בשנות ה-50 והפכה לאחת הקבוצות המובילות בתחום הבנייה בארץ. הקבוצה מתמחה בפרויקטים רחבי היקף של מגורים, מסחר, לוגיסטיקה, משרדים והתחדשות עירונית.
חברת B7 Energy מובילה בפתרונות אגירת אנרגיה מתקדמים המתמקדים בטכנולוגיות בנות קיימא ויעילות ללקוחות פרטיים, מסחריים ותעשייתיים. החברה מתחייבת להעניק ללקוחותיה פתרונות מותאמים אישית ברמה הגבוהה ביותר, ומובילה את החדשנות בתחום אגירת האנרגיה.
קליימטיקס אנרגיה היא חברה יזמית בתחום המיקרו-גריד והאנרגיה המתחדשת, הפועלת תחת הנהגתו של אורן הלמן, סמנכ"ל חברת חשמל לשעבר. החברה מתמקדת בחדשנות וטכנולוגיות קצה ומקיימת שיתופי פעולה בינלאומיים בפרויקטים ייחודיים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ומה לגבי הגנת קרינה לדיירים מהסוללות הגדולות ? (ל"ת)
    קרינה ? 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    יפה מאוד אבל
    אלי 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך אני בתור צרכן יכול להתעניין באפשרות התקנה פרטית?
    סגור