נדל"ן ותשתיות

אנלייט אנרגיה במהלך אסטרטגי: "דוגמה ליכולת הביצוע הבינלאומית שלנו"

חברת אנלייט מודיעה על הפעלה מסחרית של פרויקט Tapolca בהונגריה. הפרויקט הינו בעל הספק ייצור של 60 מגה וואט סולארי ובעלות הקמה כוללת של 48 מיליון דולר. מדובר בפרויקט החמישי בסה"כ של אנלייט בהונגריה, והוא משלים הספק מניב כולל במדינה של 144 מגה וואט
מערכת ice | 
גלעד יעבץ (צילום אילן מור)
אנלייט אנרגיה מתחדשת מודיעה הבוקר (ראשון) על הפעלתו המסחרית של פרויקט Tapolca בהונגריה. הפרויקט, בעל הספק ייצור של 60 מגה וואט החל במכירה מסחרית של חשמל ב-31 ליולי 2024, הקדמה של הלו"ז ביחס לתכנית המקורית של החברה.
מדובר בפרויקט החמישי של אנלייט בהונגריה, המביא את החברה להספק ייצור מניב  מצטבר  של 144 מגה וואט במדינה זאת. החברה תמכור את החשמל בפרויקט  במחירי שוק (Merchant), והוא צפוי לספק חשמל מאנרגיה ירוקה, השווה לצריכה השנתית הכוללת של כ-30,000 משקי בית בהונגריה.

פרויקט סולארי של חברת אנלייט בהונגריה (צילום: אנלייט)
עלות ההקמה הכוללת הסתכמה ב-48 מיליון דולר, כאשר ההכנסות הצפויות לפרויקט בשנת ההפעלה המלאה הראשונה צפויות לעמוד על כ- 6 מיליון דולר, וה-EBITDA על כ- 5 מיליון דולר. המימון להקמת הפרויקט ניתן על ידיRAIFFEISEN BANK, וההון העצמי שהחברה נדרשה להעמיד לטובת הפרויקט עמד על 21 מיליון דולר.
גלעד יעבץ, מנכ"ל אנלייט: "אנחנו שמחים לעדכן על חיבור והפעלה מסחרית של פרויקט נוסף שלנו בהונגריה, החמישי במספר. המשך הפיתוח, ההקמה וההפעלה של פרויקטים חדשים באירופה דוגמת Tapolca מהווה דוגמה נוספת ליכולת הביצוע הבינלאומית הרחבה שלנו על פני מספר יבשות במקביל.  אנלייט אירופה נמצאת בתנופה משמעותית  המשרתת את אסטרטגיית  הפעילות שלנו בשווקים מגוונים , המאזנים ומגדרים זה את זה ומאיצים גידול מצרפי של הפורטפוליו המניב ושל החברה כולה". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה