נדל"ן ותשתיות

רגע לפני הריסת הבניין: הצעד המפתיע של חברת הנדל"ן

ינוב זכתה במכרז להתחדשות עירונית ברעננה. אבל כמה ימים לאחר פינוי הדיירים היא מכריזה על מהלך חדש: תערוכת גרפיטי חדשה על קירות הדירות. "יצירות האומנות יעררו עניין רב למתחם וייצרו גם תחושת גאווה והשתייכות", סיפר האוצר. כל הפרטים על המיזם המסקרן
מערכת ice | 
הדמיה (צילום קרדיט: א. סטודיו)
הדחפורים והבולדוזרים כבר ממתינים להריסת הבניין ברחוב לוי אשכול ברעננה. אבל רגע לפני שעל הריסותיו יבנה מבנה חדש במסגרת פרויקט התחדשות עירונית הבניין מקבל חיים חדשים בתור תערוכת אומנות גרפיטי מרעננת. תערוכת Restart נפתחת לזמן קצר בלבד ומציגה מגוון אומני גרפיטי מובילים בתחומם.

תערוכת גרפיטי מיוחד של חברת הנדל"ן ינוב. קרדיט: רונן קאופמן
התערוכה פתוחה לקהל הרחב ללא תשלום, בין ה-28 ליולי ועד ה-3 לאוגוסט בין השעות 10:00 ועד 20:00, ברחוב לוי אשכול 22.  "אומנות הגרפיטי והציור הם חלק בלתי נפרד מהתרבות האורבנית", אמר אוצר התערוכה, האמן רפי בלר, "יצירות האומנות יעוררו עניין רב למתחם וייצרו גם תחושת גאווה והשתייכות בקרב התושבים המקומיים".
חברת הנדל"ן ינוב עומדת מאחורי התערוכה הייחודית ופרויקט הנדל"ן שצפוי להיבנות ברחוב ולכלול 28 דירות חדשות. בחברה מספרים כי זו לא הפעם הראשונה בה הקימו תערוכה שכזאת בבניין רגע לפני תחילת עבודות ההריסה. לדבריהם, בתערוכות הקודמות ברעננה ובהוד השרון הגיעו מבקרים רבים מכל רחבי הארץ להתרשם מהאומנות. "שם התערוכה הוא Restart, כמו הצורך בהתחדשות והתחלה חדשה", הסביר איתי לנצ'ר, מנהל השיווק של החברה. 
כל אומן בתערוכה קיבל קיר עליו הוא יוכל לפעול ולצייר ולפרש בדרכו את נושא התערוכה. בין האומנים שמשתתפים במיזם הם אומנים וותיקים וחדשים. לנצ'ר מספר כי אחת ממטרות התערוכה היא הענקת במה לאומנים שהם מילואימניקים ששירותו עד לאחרונה בעזה. "אנחנו מאפשרים לאומנים יד חופשית לתרגל את אומנותם ולהביע את עצמם", אמר, "התוצאה תהיה הפחת חיים בבניין הישן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה