נדל"ן ותשתיות

עיריית תל אביב נחשפת: זה פרויקט המיליונים עם איש העסקים המוכר

עופר ינאי, הבעלים של הפועל תל אביב, הודיע כי סיכם עם עיריית תל אביב על הרחבת היכל קבוצת שלמה בעיר, שיכיל 7,000 מקומות במקום 3,500. במסגרת ההסכם, איש העסקים ייקח על עצמו חלק גדול מעלויות המימון, ויקבל בתמורה זכויות מסחריות שונות. וגם: האם הקבוצה תעבור לשחק במגרש הביתי של היריבה העירונית מכבי?
מערכת ice |  2
עיריית תל אביב (צילום shutterstock, פלאש 90)
מאז הגיע איש העסקים עופר ינאי להפועל תל אביב, הוא מתכנן מהפכה של ממש כדי להצעיד אותה לצמרת הכדורסל האירופי. מלבד שחקני הרכש שהביא לאחרונה בסכומי עתק, ינאי מבין שהקבוצה צריכה ליצור מקורות הכנסה גדולים ורחבים יותר, ולכן עלתה האפשרות של הרחבת היכל קבוצת שלמה בתל אביב, אולם הכדורסל הביתי של הקבוצה, או בנייה של אולם חדש בעיר או בסביבתה.
כידוע, האולם של האדומים מכיל רק 3,500 צופים, והוא קטן מאוד על קבוצה בסדר גודל של הפועל תל אביב, בטח בתקופה בה נבנית קבוצה אטרקטיבית במיוחד, שמושכת עוד ועוד אוהדים, שפשוט אין להם מקום באולם והם לא יכולים להגיע ולצפות במשחקים ביתיים של קבוצתם האהובה.
אמש (שני) קבוצת הכדורסל האדומה של תל אביב הודיעה על צעד משמעותי בדרך לשם, שעשוי להביא לפתרון יצירתי. בהודעה שיצאה מטעם הקבוצה נכתב תחילה כי "הפועל "שלמה" תל אביב הגיעה להבנות ראשוניות עם עיריית תל אביב על הרחבת אולם היכל קבוצת שלמה".
עוד נכתב בהודעה על ההסכם עם עיריית תל אביב: "על פי ההבנות, שבקרוב יגובשו לסיכום סופי ויובאו לאישור של כל המוסדות הרלוונטיים, ההיכל יורחב כך שיוכל להכיל כ-7,000 צופים ויכלול גם תאי צפייה, אזורי מסחר, מזון ועוד. בעלי המועדון עופר ינאי ייקח על עצמו חלק גדול מעלויות המימון, וזאת בתמורה לזכויות מסחריות שונות ולשימוש של המועדון באולם ובאזורי המסחר לתקופה ארוכת שנים".
עוד חשפה הקבוצה כי יש ברצונה לשחק באולם שמשמש כבית של היריבה העירונית, מכבי תל אביב, היכל מנורה מבטחים, בתקופה שעד השיפוץ: "בהמשך לסיכומים אלה, תיפתח השבוע מכירת המנויים להיכל קבוצת שלמה בעונה הבאה לכל בעלי המנויים לעונה הקודמת. יחד עם זאת, לאור הביקוש המשמעותי למנויים וכרטיסים שקיים כבר היום אנו מעוניינים לבדוק את רמת הביקוש בקרב אוהדי הקבוצה, ככל שנבחר לשחק בהיכל מנורה מבטחים – בכפוף לאישור חברי העמותה".
בהמשך, חשפו את המתווה לבוק האם זה אכן רלוונטי: "לכן במקביל תיפתח האפשרות לרכישת "זכאות למנוי" בעלות של 150 שקל לכל זכאות. הרוכשים יוכנסו לרשימת המתנה. סדר הנרשמים קובע ומחייב. רכישת הזכאות למנוי תתנהל באופן הבא: על מנת לאפשר בשלב ראשון מענה למנויים הקיימים שזקוקים למקומות נוספים, או לחברי עמותה ללא מנוי, בתחילה תיפתח האפשרות לרכישת זכאות למשך 48 שעות למנויים קיימים או חברי עמותה בלבד – עד 2 מנויים לכל אחד".
עוד נכתב בנוגע למתווה האפשרי: "הכמות בשלב המכירה הראשון תוגבל עד ל-7,500 מנויים כולל המנויים הקיימים (תוספת של כ-4,400 מנויים). לאחר מכן תיפתח מכירת הזכאות לכלל האוהדים, כדי לאפשר לאוהדים שאינם מנויים כיום להצטרף אלינו. ככל שיוחלט על ידי העמותה לעבור למנורה עלות הזכאות תקוזז ממחיר המנוי שיירכש בעתיד".
לסיכום הוסבר: "ככל ויוחלט אחרת רוכשי הזכאות יוכלו לוותר עליה תמורת זיכוי של 150 שקל לחנות המועדון. חברים ברשימת ההמתנה מעבר למספר המנויים המקסימלי שניתן למכור בהיכל מנורה מבטחים יוכלו לבטל את מיקומם כנגד זיכוי או לשמור את מקומם מול ביטולים עתידיים ככל שיהיו".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נדלן עיריית תל
    חיעבס 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנו מבקשים שמס הכנסה יבדוק את הספרים רשיונות בזכוכית מגדלת כולל אם הכל חוקי להקים מקומות ושיעשו ויבדקו בקרות מחוץ לעירייה ולא בתוך העירייה כולם קומבינויות לכן שיעשו ויבדקו בקרות אנשים שלא עובדים בעירייה לעביר מייד למס הכנסה ולמשאד הפנים ולחברי כנסת
    סגור
  • 1.
    שהחולדה תטפל קודם בכמויות ¹החולדות ועכברים בעיר (ל"ת)
    א.ש.ל 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור