עסקי ספורט

עופר ינאי בעסקת ענק: רוכש 30% נוספים מהשליטה בהפועל ת"א

איש העסקים עופר ינאי רכש 30% ממניות הפועל תל אביב בכדורסל מידיו של איש העסקים אבי זיינברג, והוא מחזיק כעת ב-81% מהקבוצה, כאשר את 19% הנוספים מחזיקה כעת עמותת האוהדים
מערכת ice | 
עופר ינאי (צילום צילום מסך מתוך טוויטר nadavperry@)
איש העסקים עופר ינאי, שרכש בתחילת העונה שעברה את הפועל תל אביב, החזיר ובגדול את מועדון הכדורסל על המפה, כאשר יצא הקיץ למסע רכש מטורף לחלוטין עם מספר החתמות גדולות שעשויות לקרוא תיגר על השליטה של היריבה העירונית - מכבי תל אביב.
אתמול (חמישי) ינאי הלך עוד צעד קדימה אחרי שרכש 30% נוספים ממניות המועדון האדום מידיו של איש העסקים אבי זיינברג, שהחזיק כאמור ב-30% ממניות הקבוצה, ועוזב כעת את המועדון אחרי 14 שנה.
למעשה, עופר ינאי יחזיק כעת ב-81% ממניות הקבוצה, כאשר את 19 האחוזים הנוספים יחזיקו עמותת האוהדים של הפועל תל אביב. בהפועל תל אביב הודו לזיינברג על התקופה שלו בקבוצה: "אני מודים לאבי ומוקירים אותו על נדיבותו, תבונתו ותרומתו העצומה, אותה קשה לתאר במילים"
עוד הוסיפו בהודעה כי "בייחוד בשנה האחרונה, מאז פרוץ המלחמה, במהלכה סייע ותרם יחד עם עופר מכספו ומזמנו לאוהדים המפונים, למשפחות השכולות ולכל מי שרק יכל. אבי היה וימשיך להיות חלק בלתי נפרד מאיתנו, ואנו בטוחים שהוא ימשיך לסייע ולתמוך בהפועל תל אביב ככל שיוכל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה