נדל"ן ותשתיות

קרן הנדל"ן תימורה משקיעה 160 מיליון שקל: אלו הנכסים שרכשה

קרן הנדל"ן תימורה ממשיכה להרחיב את פעילותה: מגיעה לראשונה לראש העין ומעמיקה את השקעותיה בחיפה. הקרן רכשה בחודשיים האחרונים 2 נכסים תמורת 161.5 מיליון שקל, הראשון בפארק אפק שבראש העין והשני באזור צומת הצ'ק פוסט שבחיפה; הקרן מנהלת כבר כ-100,000 מ"ר
מערכת ice |  2
נדלן-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
קרן הנדל"ן תימורה ממשיכה במרץ להרחיב את פעילותה: הקרן, שמתמקדת ברכישה, השבחה וניהול של נכסי תעסוקה, תעשיה ולוגיסטיקה בישראל, ביצעה שתי עסקאות בתמורה כוללת של 161.5 מיליון שקל.
הנכס הראשון והעיקרי מבין השניים ממוקם באזור התעשייה פארק אפק בראש העין. מדובר בבניין לתעשיות עתירות ידע הנפרש על שטח כולל של כ-17,700 מ"ר ובנוי על מגרש בשטח של כ-8.4 דונם. הבניין כולל 300 מקומות חניה תת-קרקעית ועילית. תמורת הבניין שילמה הקרן 113 מיליון שקל. הנכס מניב בשנה דמי שכירות של כ-8.7 מיליון שקל ובתפוסה מלאה הוא צפוי להניב כ-10.2 מיליון שקל.
אזור התעסוקה "פארק אפק" מאופיין בתעשייה עתירת ידע לצד בנייני משרדים ולוגיסטיקה, ונחשב לאחד מאזורי התעסוקה המובילים במרכז הארץ וכפועל יוצא הוא נהנה מביקושים גבוהים. ראש העין היא אחת מהערים בעלות קצב הצמיחה הגבוה בישראל. 
בין דיירי הבניין הנוכחיים ניתן למצוא חברות ותיקות ומוכרות דוגמת סימנס הלת'קייר, פוינטר, Flying Production (חברה בת של אלביט), Waterfall (חברת סייבר סקיוריטי). בין הדיירים בפארק אפק עצמו ניתן למצוא את חברת פרטנר, מטריקס, סימנס וכלמוביל. 

הנכס השני הוא בית כפיר שמצוי ברחוב בעלי מלאכה 26 באזור צומת הצ'ק פוסט חיפה ובקרבת כביש 75. הנכס נרכש תמורת כ-48.6 מיליון שקל - מחיר המשקף 6,640 שקל למ"ר בנוי בגמר מלא. הקרן רכשה 83% מהזכויות בבניין בשטח של 12,000 מ"ר. הבניין משמש לצורכי משרדים, מסחר ואחסנה, בנוי על מגרש בשטח של כ-6.1 דונם וכולל 120 מקומות חניה תת-קרקעית ועילית. 

הנכס בחיפה (קרדיט צילום: טל כהן)
תפוסת הנכס בעת הרכישה עומדת על 96%, וההכנסה השנתית הצפויה ממנו היא 3.6 מיליון שקל. הבניין ממוקם בין עורקי תחבורה ראשיים בסמיכות לכביש חיפה-עכו , יחד עם גישה מהירה ונוחה גם מכביש 75. כמו כן, באזור מצויות תחנות תחבורה ציבורית ביניהן תחנת הרכבת, מנהרות הכרמל, ורכבל המוביל לטכניון ולאוניברסיטת חיפה. חלק ניכר מהדיירים בנכס ותיקים, וביניהם ניתן למצוא את רדימיקס, יוניליוור, אורד הנדסה, סלקום, וידיעות תקשורת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כתבת יחצ מוזמנת
    לואי 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נשמע מבטיח
    סגור
  • 1.
    בניין כפיר בצ'ק פוסט רחוק מתחבורה ציבורית ורכבת
    שוקי 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בניין כפיר בצ'ק פוסט רחוק מתחבורה ציבורית ורכבת הוא בתוך איזור התעשייה ורק עם רכב אפשר להגיע אליו
    סגור