נדל"ן ותשתיות

פרויקט היוקרה בתל אביב יוצא לדרך: כל הפרטים

חברת גיא & דורון לוי מתחילה בבניית פרויקט הבוטיק מארק שאגאל השוכן בצפון היוקרתי של תל אביב. "קומפלקס המגורים עומד בסטנדרט גבוה של דירות איכותיות, באחת השכונות המובילות בישראל"
מערכת ice | 
פרויקט מארק שאגאל (צילום יחצ)
חברת גיא & דורון לוי מתחילה בבניית פרויקט הבוטיק מארק שאגאל השוכן בצפון היוקרתי של תל אביב, בסמיכות לשדה דב החדשה, בשכונת הגוש הגדול/ נופי ים. קומפלקס המגורים הייחודי, אשר תוכנן על ידי משרד אדריכלים גלאור פיישבין, כולל 25 דירות יוקרה בלבד בקומפלקס בן חמש קומות המחולק לשני אגפים, בעלי לובאים נפרדים ומעוצבים. בפרויקט תוכננה גם חצר פנימית גדולה, עם מרחב שקט וירוק, צל ופינות ישיבה נעימות. 
פרויקט מארק שגאל כולל מגוון דירות, כולל דירות 3 חדרים, דירות 4 ו-5 חדרים מיוחדות גדולות במיוחד עם מרפסות בגודל של כ-20 מ"ר, המתוכננות כהמשך ישיר לחלל הדירתי. דירות פנטהאוזים המתפרסות על פני קומה שלמה אשר משקיפות לחופי הים של תל אביב. עוד בפרויקט, דירות גן ייחודיות בגדלים שונים בנות 3-5 חדרים, להן צמודות גינות רחבות. החל מ-5,200,000 לדירת 3 חדרים. 
רחלי קלימי, מנהלת השיווק בחברת גיא & דורון לוי מסרה: "אנו שמחים להציע בניין בוטיק בתכנון ועיצוב מוקפד המוקם בקרבת רובע שדה דב העתידי, מרחק הליכה קצר מחוף הים של תל אביב וממוקדי בילוי ופנאי. קומפלקס המגורים עומד בסטנדרט גבוה של דירות איכותיות, באחת השכונות המובילות בישראל ומציע מגורים באווירה אינטימית לצד האורבניות התוססת של העיר ללא הפסקה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה