נדל"ן ותשתיות

אחת השכונות המבוקשות בתל אביב מתרחבת: מאות דירות חדשות בדרך

פרויקט 'אביב בטבנקין 34-38', עבר את שלב הוועדה המחוזית לתכנון ובניה, אשר דחתה את מרבית ההתנגדויות לפרויקט. כעת, כ-120 דירות חדשות ייבנו בשכונת רביבים שבצפון תל אביב
מערכת ice |  1
אביב ייזום תל אביב (צילום קבוצת אביב)
פרויקט 'אביב בטבנקין 34-38', בייזום של חברת 'אביב ייזום' בבעלות מליסרון וקבוצת אביב (המחזיקה 95% בפרויקט) וחברת 'אביב אורבן' (המחזיקה 5% בפרויקט), עבר את שלב הוועדה המחוזית לתכנון ובניה במחוז תל אביב, אשר דחתה את מרבית ההתנגדויות לפרויקט.
הפרויקט החדש ייבנה על עתודת הקרקע הפנויה האחרונה באזור המבוקש, ברחוב יצחק טבנקין שבשכונת רביבים שבצפון תל אביב. הפרויקט החדשני ייבנה בסמוך לקו המטרו העתידי M3 תחנת פנחס רוזן.
הפרויקט יכלול בנייתן של כ-120 יח"ד חדשות שייבנו בשני מגדלי בוטיק בני 8 קומות כל אחד, בתמהיל מגוון של דירות בנות 2-5 יח"ד, פנטהאוזים ודירות בקומת הקרקע. בנוסף ייבנו שטחים ציבוריים ירוקים ויישמר מעבר חופשי בין בנייני המגורים לשטחים הציבוריים.
על התכנון המוקפד של פרויקט 'אביב בטבנקין' אמון משרד בר-אוריין אדריכלים, מהמשרדים המובילים בישראל. חברת אביב ייזום יוצגה על ידי עורכי הדין ענת בירן ודורון שי ממשרד ענת בירן – עורכי דין.
עו"ד ענת בירן מסרה: "התוכנית הייתה בסמכות הוועדה המקומית תל אביב מאחר והיא תואמת את תוכנית המתאר הכוללנית תא 5000, אך מכיוון שהיה עיכוב ניכר של כשנה וחצי בדיון בהתנגדויות בוועדה המקומית, , החלטנו לממש את האפשרות בחוק ולפנות לוועדה המחוזית על מנת שתדון בהתנגדויות. אנו שמחים על החלטת הוועדה לאשר את התוכנית, מדובר בתוכנית מצוינת ופרויקט שייטיב עם התושבים והאזור כולו".
דפנה הרלב, מנכ"לית אביב ייזום: "שמחה על ההחלטה למתן תוקף לפרויקט 'אביב בטבנקין', שייבנה על עתודת הקרקע הפנויה האחרונה באזור המבוקש ביותר בתל אביב. הפרויקט הזה הוא המשך ישיר להעמקת פעילות החברה באזורי הביקוש ככלל ובעיר תל אביב בפרט ומצטרף לפרויקטים רבים בעיר תל אביב, כגון 'אביב בחפץ חיים', 'אביב ברידינג' ו'אביב במעוז אביב' העתיד לצאת בקרוב לשיווק. חברת אביב ייזום תמשיך לפעול על פי אסטרטגיית החברה, להקמת פרויקטים איכותיים באזורי הביקוש, תוך הקפדה על תכנון מדויק, ירידה לפרטים וביצוע מיטבי".
אודות שכונת רביבים: שכונת רביבים בצפון תל אביב היא שכונה ותיקה, הממוקמת בין השכונות צהלה ורמות צהלה, רמת החייל, שיכון דן ונאות אפקה. הרחובות פנקס, דרך נמיר ודרך ז'בוטינסקי. השכונה מאופיינת באוכלוסייה ממעמד סוציו אקונומי גבוה, ובנויה ברובה במבני מגורים צמודי קרקע ובנייה נמוכה עד 3-4 קומות.
רביבים נחשבת לאחת השכונות השקטות והירוקות בעיר, עם גינות ציבוריות מטופחות, עצים ושבילי הליכה רבים. האוכלוסייה בשכונה מגוונת, כולל משפחות עם ילדים, תושבים ותיקים וצעירים.
השכונה נהנית מקרבה למוקדי תחבורה מרכזיים, מוסדות חינוך איכותיים, מרכזי קניות ושירותים קהילתיים. בנוסף, קרבתה לפארק הירקון ולים מהווה יתרון נוסף ומושכת אליה תושבים המחפשים איכות חיים גבוהה בעיר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השכונה מאד דלילה כך שאפשר היה לבנות יותר דירות
    תל אביבי 2 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם בשכונות אחרות בונים 15 קומות אז גם ברביבים אפשר
    סגור