נדל"ן ותשתיות

אצטדיון חדש בישראל, צניחה בהיתרים והתחלות בנייה והענקית הסינית שקורסת

השבוע פורסמו נתוני הלמ"ס שציינו כי חלה צניחה במתן היתרים והתחלות בנייה. נחתם הסכם חדש לביצוע עבודות קונסטרוקציית פלדה באצטדיון הכדורגל החדש של העיר אשדוד. בשורה אדירה לשוכרי ורוכשי הדירות בישראל: חוקים חדשים למתווכים. אלו ידיעות השבוע בנדל"ן
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ גרשון אלינסון)
כמדי שבוע, אנחנו מרכזים לכם את כל הידיעות הכי חמות והעסקאות הגדולות ביותר שהיו השבוע בנדל"ן ב-ice. 
המשבר בנדל"ן: צניחה במתן היתרים והתחלות בנייה - כל הנתונים: ב-12 החודשים האחרונים נרשמה ירידה במתן היתרי הבנייה, של כ-4.3%, כאשר כמעט כמחצית מהם באזור המרכז ותל אביב. צניחה נרשמה גם בהתחלות הבנייה, כאשר הנתונים מצביעים על 1.5% פחות בהתחלות הבנייה, שהם שווי ערך לאלפי דירות. לידיעה המלאה לחצו כאן.
אצטדיון חדש בישראל: זה הפרויקט החדש ב-46 מיליון שקל:  קבוצת ברנד, העוסקת בתכנון והקמת מערכות חשמל ובקרה, תשתיות מתכת ומתקני אנרגיה, מעדכנת הבוקר (חמישי) כי חתמה על הסכם חדש לביצוע עבודות קונסטרוקציית פלדה באצטדיון הכדורגל החדש של העיר אשדוד. לידיעה המלאה לחצו כאן.
בשורה אדירה לשוכרי ורוכשי הדירות בישראל: חוקים חדשים למתווכים: תקנות אתיקה חדשות למתווכי נדל"ן: ניסיון לשפר את השירות וצמצום התלונות. התקנות החדשות אוסרות על מתווכים למסור מידע שגוי או מטעה, מחייבות אותם לגלות קשרים עם צדדים אחרים לעסקה ואוסרות עליהם לפרסם הערכות שווי של נכסים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מנכ"ל מזרחי טפחות מארח את בכירי הנדל"ן: אלו היו הנוכחים באירוע: מסורת מפגשי ההעשרה בלשכת מנכ״ל מזרחי טפחות נמשכת. לאחר שאירח לא מכבר את בכירי ענף התשתיות, הגיעו גם בכירי ענף הנדל״ן של ישראל לביקור בלשכתו של משה לארי.האורחים נפגשו עם ראשי החטיבה העסקית ובהם מנהל החטיבה אופיר מורד, ופנינה אלה מנהלת סקטור בנייה ונדל"ן, נהנו ממינגלינג של בוקר, שמעו סקירה עדכנית על ענף הנדל״ן וקינחו בהרצאה מרתקת של כתב השטחים של חדשות 12, אוהד חמו. לידיעה המלאה לחצו כאן
חובות של מיליארדים: ענקית הנדל"ן קורסת - תוך כמה זמן תפורק? ב-2021 רבים בעולם הזדעזעו לנוכח נפילתה של אוורגרנד הסינית, שרק לפני כשנה הגישה בקשה להגנה מפני נושים בארה"ב. על פי דיווחים, ההליך לפירוק החברה (שמצויה בחובות ענק) עשוי לקחת יותר מעשור, והוא יהווה תקדים לחברות עתידיות אשר יגיעו למצב דומה. לידיעה המלאה לחצו כאן.

ביקושים יוצאי דופן בראשון לציון: מחירי השטחים עלו בכ-55%: ביקושים יוצאי דופן לשטחי תעשייה בשימושים מעורבים בראשון לציון. מתחם לתעשייה בשימושים מעורבים נחנך במערב העיר. מחירי השטחים עלו בכ-55% מתחילת שיווק הפרויקט. מנכ"לית יוקה פארק, חוה מיכאלי: "פרויקטים לתעשייה בשימושים מעורבים הם העתיד של העסקים הקטנים והבינוניים". לידיעה המלאה לחצו כאן.

הגרלת "דירה בהנחה" נסגרה - יותר מ-83,000 ישראלים מחזיקים אצבעות: הגרלת "דירה בהנחה" נפתחה ביום שני, ה-27.5.2024, ונסגרה השבוע, כאשר היום (חמישי) משרד השיכון והבינוי פרסם את נתוני הנרשמים, שהיו הפעם גבוהים במיוחד עם לא פחות מ-83,379 נרשמים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה