נדל"ן ותשתיות

30 יחידות דיור: ישראקפ גרנד מובילה התחדשות עירונית בירושלים

עוד בניין ותיק נהרס: חברת ישראקפ גרנד בהריסת מבנה בירושלים על תוואי הרכבת - לטובת פרויקט התחדשות עירונית במסגרתו יבנו 30 יחידות דיור חדשות ו-400 מ"ר שטחי מסחר
מערכת ice | 
התחדשות עירונית בירושלים (צילום קופרשטוק אדריכלים)
חברת ישראקפ גרנד, החלה להוציא לפועל את פרויקט התחדשות עירונית ברחוב יעקב פת בירושלים. השבוע, החברה הרסה מבנה בן 3 קומות אשר נמצא בעיר ובמקומו היא תבנה 30 יחידות דיור חדשות שיפרשו על 10 קומות ועוד כ-400 מ"ר למסחר.
הפרויקט הנ"ל, ממוקם ברחוב יעקב פת והוא נמצא על תוואי הקו הכחול של הרכבת הקלה, בסמוך להפרדה המפלסית (אשר נחנכה לאחרונה), וגובל ברחוב ניתאי הארבלי בשכונת הקטמונים מצידו השני של הפרויקט.
למרות המשבר המתמשך בענף הבניה מתחילת המלחמה, בעקבות המחסור החמור בפועלי הבניין, החליטה החברה להתחיל בביצוע הפרויקט על ידי עובדים ישראליים, על מנת למסור את הדירות החדשות לבעלים ולרוכשים בתוך כ-3 שנים.

הריסת המבנה בירושלים, צילום: יח"צ
פרויקט זה הינו מיזם ההתחדשות העירונית השלישי שחברת 'ישראקפ גרנד' מבצעת בעיר ירושלים. הפרויקט הראשון ברח' אלעזר בן יאיר, שכבר אוכלס, היה הפרויקט הראשון בעיר שבוצע במסגרת התחדשות עירונית. פרויקט התחדשות עירונית נוסף של החברה ברחוב קנאי הגליל נמסר לבעלי הדירות בימים אלו. לחברה כ-1,400 יח"ד נוספות בעיר ירושלים בשלבי הפקדה והיתר.
ישראל אבוחצירא מנכ"ל ישראקפ גרנד, התייחס לפרטים ומסר: "ישנה התרגשות רבה להגיע יחד עם בעלי הדירות לשלב הזה, ולהוציא את הפרויקט ממחשבה למעשה. אני רואה חשיבות להתחיל את הביצוע של הפרויקט בימים אלה למרות האתגרים, מתוך מחשבה ודאגה לבעלי הדירות, שותפינו בפרויקט, שיוכלו לקבל במועד את דירתם החדשה".

ישראל אבוחצירא, צילום: יח"צ
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה