נדל"ן ותשתיות

התחדשות עירונית בירושלים: 160 דירות אושרו לבנייה בשכונה הזו

אב-גד החזקות, העוסקת בייזום ובניה למגורים בשוק ההתחדשות העירונית, קיבלה אישור להפקדת התב"ע ברחוב סן מרטין 19 ו-21, בירושלים, במסגרתו יוקם בניין מגורים חדש, אשר יכלול 160 יחידות דיור. צפי ההכנסות של החברה מהפרויקט - כ-338 מיליון שקל
מערכת ice | 
התחדשות עירונית בירושליםגיא איגרא,[ אדריכלים
אב-גד החזקות, העוסקת בייזום ובניה למגורים בשוק ההתחדשות העירונית, מעדכנת היום (ראשון) כי הוועדה המקומית המחוזית לתכנון ולבניה בירושלים, החליטה להמליץ לוועדה המחוזית לתכנון ולבניה להפקיד את התב"ע, ברחוב סן מרטין 19 ו-21, בירושלים.
במסגרת הפרויקט שאושר על ידי הוועדה המקומית המחוזית לתכנון ולבניה בירושלים, יוקם בניין מגורים חדש, אשר יכלול 160 יחידות דיור, מתוכן 36 יחידות דיור השייכות לבעלי הזכויות בקרקע, והיתרה, 124 יחידות דיור, לשיווק על ידי החברה.
על פי חברת אב-גד החזקות, היקף ההכנסות הצפוי לה מהפרויקט הינו כ-338 מיליון שקל (לא כולל מע"מ). בנוסף לכך, היקף ההוצאות הצפויות של החברה הינו כ-264 מיליון שקל (לא כולל מע"מ).
כזכור, לאחרונה אב-גד החזקות, עדכנה כי היא השלימה את ההסכם עם הפניקס להשקעה באמצעות החברה ו/או חברת בת (100%) של החברה, לפיו הפניקס תעמיד לחברה מסגרת השקעה בסך של כ-250 מיליון שקל, למשך תקופה בת 4 שנים, לצורך מימון ההון העצמי הנדרש בחלק מהפרויקטים של החברה.
כמו כן, להפניקס תינתן האפשרות להגדלת מסגרת ההשקעה בסכומים נוספים עד לסך מצטבר של כ-400 מיליון שקל. החברה תעניק להפניקס זכות ראשונים להשקיע בפרויקטים אשר יוצעו לה על ידי החברה. ככל והפניקס תהא מעוניינת להשקיע בפרויקט מסוים, תעמיד הפניקס לחברת הפרויקט הון עצמי השווה לשיעור של בין 60% ל-75% מסך ההון העצמי הנדרש לפרויקט הרלבנטי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה