נדל"ן ותשתיות

תוספת של צבע: מי אחראי לעיצוב החדש של המיגוניות בעיר הזאת?

תושבי אשקלון מתחדשים בזכות פרויקט חדש של הג'וינט בשיתוף פעולה עם העירייה. סטודנטים משנקר ותלמידים מתיכון לאומניות אחראים על קישוט המבנים האפורים המוצבים במרחבים הפתוחים. "דרך מופלאה לחיזוק החוסן", מסר ראש העיר
מערכת ice | 
מיגונית באשקלון (צילום קרדיט שי בלאיש)
העיר אשקלון מקבלת תוספת צבע. סטודנטים במכללת שנקר ותלמידים בבית הספר לאומניות בעיר שיתפו פעולה והעניקו למגיוניות שמוצבות ברחבי אשקלון מראה חדש ורענן, כך פורסם אתמול (שבת) בהודעה לעיתונות. הפרויקט נוצר כחלק מתכנית "משיב הרוח" של ארגון הג'וינט. מטרתה הייתה לחזק את את החוסן הקהילתי באשקלון בשיתוף עם העירייה. 

תוספת צבע. אחת המיגוניות הצבועות באשקלון. קרדיט צילום: שי בלאיש
כחלק מהתכנית נוצר קורס אקדמי שבמסגרתו ביקרו הסטודנטים בעיר ונפגשו עם התלמידים. יחד עם התלמידים יצרו הסטודנטים את הדימויים הרצויים. הדימויים שימשו בסיס לשבלונות שבאמצעותם צבעו הסטודנטים את המיגוניות, כל אחת בצורה שונה וייחודיות. בהמשך יוכלו התלמידים להשתמש בשבלונות שנוצרו על-מנת לצבוע מיגוניות נוספות ברחבי העיר בצורה דומה.
שי בלאיש, פרויקטור "משיב הרוח" של הג'וינט, סיפר כי הרעיון לצביעת המיגוניות צמח מתוך שיחה עם התלמידים עצמם. ראש העיר, תומר גלאם, מסר בהודעה לתקשורת כי הוא מברך על שיתוף הפעולה החשוב. "אמנות היא דרך מופלאה לביטוי עצמי ולחיזוק החוסן במיוחד כשהיא באה לידי ביטוי במרחב הציבורי. זוהי דוגמא אחת מיני רבות לפעולות שאנחנו מבצעים כדי להגביר את החוסן של תושבי וילדי העיר, שהם גיבורי המערכה, והעומדים בחזית. תודה לכל השותפים, לארגון הג׳וינט, לסטודנטים בשנקר ובמיוחד לתלמידות ולתלמידים הנפלאים והיצירתיים שלנו". 

הג'וינט X שנקר. מיגונית מחודשת בעיר. קרדיט צילום: שי בלאיש
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה