מינויים

השחיתות נחשפת: התקדמתם במשטרה? כנראה יש לכם את הקשרים הנכונים

הודעת וואטסאפ שהועברה בין שוטרים לקראת סבב מינויים חדש, חשפה את התנהלותו המבישה של המפכ"ל והשר בן גביר, אשר מקדמים מקורבים ללא כישורים מתאימים ואף ממציאים תפקידים לא ברורים למשרד לביטחון לאומי

מערכת ice |  2
איתמר בן גביר, השר לביטחון לאומי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אבשלום ששוני)
הודעת וואטאפס שהועברה בין שוטרי משטרת ישראל, חשפה הליך מינויים מושחת במשטרה. כך נכתבה ההודעה: "אדוני המפכ"ל, טובת המשטרה עומדת לנגד ענינו. אבל ישנה הדרך פסולה ומושחתת בה מנוהל הליך הקידום והשיבוץ במשטרת ישראל. אנו שואלים אותך, האם ערכי בעיניך שמרבית תוצאות דיוני השיבוצים סגורים וידועים מראש עוד טרם שלב הגשת המועמדות והראיונות לתפקידים?"
"ההשתלטות על המשטרה עוברת דרך מינוי של מפקדי המרחבים, כי כשהם חייבים לשר, הם גם ימנו מתחתיהם את מי שנוח. ההשתלטות היא מלמטה". אמר נצ"מ (בדימוס) דודי חיון, שהיה מפקד מרחב יהודה במחוז ש"י במשטרה. 
בין הקצינים שקודמו, הוא הדובר החדש נצ"מ אסי אהרוני שהחל לעבוד לאחר שדוברו האישי של בן גביר שי מלכה עזב, ובמקומו מונה אהרוני שהיה קצין משטרה פעיל. "מעולם לא היה דבר כזה שקצין משטרה יהיה דובר פוליטי. זו שערורייה" אמר חיון. 
ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "הליך המינויים במשטרת ישראל מתנהל באופן סדור ובהתאם לכלל ההליכים והאישורים הנדרשים בטרם קידום קצינים בכירים בין היתר ההליך המשמעתי והליך ביטחון המידע. מטעמים ברורים הליכים אלו ימשיכו להתנהל בצירים מקצועיים ולא בכלי התקשורת. במשטרת ישראל משרתים קצינים ומפקדים מצוינים בעלי ניסיון פיקודי ומקצועי רב ולתפקידים השונים נבחרים הקצינים המתאימים ביותר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בן גביר קדימה עלה על מדים ולך להילחם (ל"ת)
    בעזה 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    משטרה
    יורי 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומי פתח את פיו דודי חיון העלוב שפוטר בבושה, המשטרה גמורה מזמן הכל מושחת
    סגור