מינויים

גלובל רמיט במינוי מסקרן: זה סמנכ"ל הטכנולוגיות החדש של החברה

חברת הפינטק גלובל רמיט הודיעה על מינויו של שחר סולומון לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה במסגרתו יהיה אחראי על הפיתוחים הקשורים לתחזוקת הטכנולוגיות של החברה, סולומון מגיע עם ניסיון של 14 שנים אותו צבר במגוון תפקידים בחברות שונות ומובילות בתחום
מערכת ice | 
שחר סולומון (צילום באדיבות המצולם)
חברת הפינטק גלובל רמיט מודיעה על המינוי של שחר סולומון לתפקיד סמנכ״ל הטכנולוגיות של החברה. במסגרת תפקידו סולומון יהיה אחראי על כלל הפיתוחים הקשורים לתחזוקת הטכנולוגיות של החברה, וכן על הובלת צוות הפיתוח והתשתיות בענן. 
סולומון מגיע לתפקידו החדש עם ניסיון של 14 שנים שצבר במגוון תפקידים אותם מילא בחברות שונות ומובילות בתחום, בנוסף יש לו ניסיון בינלאומי של למעלה מ-4 שנים אותו הוא צבר בעבודה בחברות כדוגמת אמדוקס ואוסטריאן טלקום באנגליה ובאוסטריה. הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב וניהול מהאוניברסיטה הפתוחה.
גלובל רמיט היא חברת פינטק מהחלוצות בענף,  בעלת מחזור שנתי בגובה של 1.5 מיליארד ש״ח המתמחה בשירותים פיננסיים גלובליים ובהעברת כספים, לחברה עשרות אלפי לקוחות פרטיים ומאות לקוחות עסקיים, והיא אחת מהחברות הותיקות בענף התשלומים הדיגיטליים. 

לאחרונה קיבלה החברה קוד משתמש במערכת הבנקאית (קוד 47) מבנק ישראל אשר יאפשר לה בקרוב לספק מספרי חשבון ולנהל חשבונות ללקוחותיה הפרטיים והעסקיים.
כזכור, חברת הפינטק גלובל רמיט, המספקת שירותים פיננסיים ושירותי בנקאות לעובדים הזרים החיים בארץ, החלה עם תחילת המלחמה במבצע גיוס תרומות עבור העובדים הזרים שנפגעו במהלך הימים הראשונים ללחימה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה