מינויים

מינויו של יו"ר מגדל ביטוח לשעבר נפסל: חשש לניגוד עניינים

נציבות שירות המדינה פסלה את מינויו של יו"ר חברת החשמל לשעבר, יפתח רון טל, לחבר בוועדת האיתור, זאת בשל חשש לניגוד עניינים
מערכת ice | 
יפתח רון טל (צילום פלאש 90/ הדס פרוש, unsplash)
נציבות שירות המדינה, בראשותו של דניאל הרשקוביץ, פסלה את מינויו של יו"ר חברת החשמל לשעבר ויו"ר מגדל ביטוח, יפתח רון טל, לחבר בוועדת האיתור, זאת בשל חשש לניגוד עניינים. כך פורסם ב"כלכליסט".
על פי הדיווח, משרד האוצר כבר החל באיתור נציג ציבור אחר לוועדת האיתור במקומו של רון טל. הסיבה לכך היא שעד לפני עשרה חודשים יפתח רון טל עוד שימש כיו"ר חברת הביטוח מגדל, ולכן על פיהם דרושה תקופת צינון ארוכה יותר אם וכאשר ירצו למנותו לוועדת האיתור.
מלבד תקופת הצינון, אחת הסיבות המרכזיות לכך היא הסיבה בגללה עזב רון טל את מגדל ביטוח לאחר כהונה של שנה וחצי בלבד. רון טל עזב בזעם את תפקידו, על רקע עימות קשה עם בעל השליטה בחברה שלמה אליהו, שמינה אותו אך התחרט על כך מאוחר יותר.
ב"כלכליסט" חשפו את המכתב שהוציא דאז רון טל בו הוא כתב בין היתר כי ""לצערי, ההתנהלות הקשורה למבנה הבעלות של החברות, וההתנהלות התאגידית הנגזרת ממנה, הגבילו מאוד ומגבילות גם כיום את העצמאות התאגידית הנדרשת של הדירקטוריון וההנהלה, וכפועל יוצא מכך, את היכולת לפעול לייצובה של החברה וקידומה האסטרטגי והעסקי"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה