מינויים

אבגול תעשיות ממנה מנכ"ל חדש: המועמד מבפנים נבחר

יצרנית הבדים אבגול תעשיות מדווחת על מינוי סיון ידיד-ציון לתפקיד מנכ"ל החברה. ידיד ציון החל במחלקת הכספים ובתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל הכספים

מערכת ice | 
סיון ידיד-ציון (צילום ליה יפה)
חברת אבגול תעשיות מודיעה הבוקר (שני) על מינויו של סיון ידיד-ציון לתפקיד מנכ"ל החברה. סיון ידיד-ציון כיהן כסמנכ"ל הכספים של אבגול ממרץ 2021, לאחר כשנה בה כיהן כמנהל הכספים בחברה טכנולוגית גלובלית.
בעברו כיהן ידיד-ציון במספר תפקידים במחלקת הכספים של אבגול בין השנים 2011 ל- 2019 כחשב, גזבר ו-VP Finance.
לידיד-ציון ניסיון של קרוב ל-15 שנים בניהול כספים. הוא רואה חשבון מוסמך, בוגר המחלקה לכלכלה וחשבונאות של אוניברסיטת בן-גוריון והוא בעל תואר MBA מאוניברסיטת תל אביב. 

אבגול הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לני"ע בתל אביב. החברה עוסקת בייצור בד לא ארוג בישראל ומחוצה לה, ומוצריה משמשים בעיקר לייצור מוצרי היגיינה, כגון חיתולים חד-פעמיים לתינוקות ולמבוגרים ומוצרי היגיינה נשית, מגבונים חד-פעמיים, ריפוד רהיטים, בנייה, ביגוד ומוצרי חקלאות ועוד. 
במרץ האחרון נחתם הסכם של אבגול יחד עם ההסתדרות, המשפר את העסקתם של כ-55 עובדות ועובדי החברה. ההסכם כולל בין היתר תוספת שכר כללית של 12%, הגדלת הפרשות לקרן השתלמות, שיפור תנאי הנופש השנתי והסעדה ובונוס חודשי בהתאם לביצועי החברה. תוקפו של ההסכם עד אוגוסט 2027, והוא חל רטרואקטיבית מאוגוסט 2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה