מינויים

שגריר בחריין בישראל זוכה במינוי נוסף: יכהן כשגריר בקפריסין

שגריר ממלכת בחריין בארץ, הוד מעלתו ח'אלד יוסף אל-ג'אהלמה, נבחר לכהן כשגריר הממלכה בקפריסין, לצד תפקידו הדיפלומטי כאן בארץ. השגריר ערך ביקור מיוחד אצל נשיא רפובליקת קפריסין
מערכת ice | 
שגריר ממלכת בחריין (צילום באדיבות משרד הפנים בקפריסין)
כבוד גדול לשגריר בחריין בישראל. שגריר הממלכה בארץ, הוד מעלתו ח'אלד יוסף אל-ג'אהלמה, נבחר לכהן כשגריר הממלכה בקפריסין, לצד תפקידו הדיפלומטי כאן בארץ. השגריר ערך ביקור מיוחד אצל נשיא רפובליקת קפריסין, מר ניקוס כריסטודולידיס, לכבוד המינוי.
האירוע התקיים בארמון הנשיאות בבירה ניקוסיה, ושם הגיש השגריר את כתב האמנה שלו לנשיא. השניים דנו בחיזוק היחסים ושיתופי הפעולה בין שתי המדינות.
כזכור, ממלכת בחריין היא בין המתווכות להסכם נורמליזציה עם סעודיה, לצד ארה"ב שהפכה את היעד הזה לאחד החשובים ביותר לפני היציאה של ביידן לבחירות בשנת 2024.
בנושא אחר, בעוד ששגריר ממלכת בחריין מתחזק וזוכה למינוי נוסף, לאחרונה דווח כי שגריר ארה"ב בישראל, טום ניידס בחר לעזוב את תפקידו. השגריר הודיע על התפטרותו לפני כחודש והסביר כי הוא מבקש לחזור לחיק משפחתו בארה"ב, ממנה הוא חי בנפרד בשנות הכהונה שלו בארץ.
לקראת עזיבתו נערך אירוע פרידה בבית המארחים בתל־אביב, בו הוענק לו אות הוקרה מראש המכון, פרופסור מנואל טרכטנברג, ומנהל ה-INSS, אלוף במילואים תמיר הימן. זה האחרון ניתח לנוכחים את תמונת המצב הביטחונית-אסטרטגית בפניה ניצבת מדינת ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה