מינויים

אמנון שעשוע נפרד: זו הסיבה הטראגית לשינוי במובילאיי

ענת הלר תפרוש כמנהלת הכספים  של מובילאיי  בגלל טרגדיה אישית ובמקומה תיכנס מורן שמש רוז'נסקי כממלאת מקום סמנכ"לית הכספים
מערכת ice | 
אמנון שעשוע מנכ"ל מובילאיי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, יוטיוב/ מובילאיי)
מובילאיי הודיעה היום (רביעי) כי סמנכ"לית הכספים, ענת הלר, תפרוש מתפקידה מסיבות אישיות, תוקף השינוי הוא מידי. בגלל טרגדיה אישית, הלר החליטה לבלות יותר זמן עם משפחתה. לאחר התפטרותה מתפקיד סמנכ"לית הכספים, הלר תמשיך לעבוד במובילאיי ותשמש כיועצת אסטרטגית למחלקת הכספים ולהנהלה הבכירה.
מורן שמש רוז'נסקי, סמנכ"לית הכספים הנוכחית של מובילאיי, תשמש כממלאת מקום סמנכ"לית הכספים של החברה בעת החיפוש היסודי של מועמדים פנימיים וחיצוניים למחליף קבוע.

רוז'נסקי, 43, שימשה בתפקידים שונים במובילאיי מאז 2016, באחרונה כסגנית הנשיא לפיננסים ובעבר כמנהלת כספים וכמנהלת תאגידים. לפני הצטרפותה לחברה שימשה רוז'נסקי בתפקידי דיווח כספי בחברת תנובה, לרבות כראש אגף איחוד ודיווח, במשך שלוש שנים בין השנים 2013-2016, ובמספר תפקידים לפני כן בקבוצת שירותי הייעוץ  החשבונאי ב-PwC, לרבות כמנהלת בכירה.
"בשם הדירקטוריון וכל עובדי מובילאיי, אני רוצה להודות לענת על המנהיגות, המסירות והתרומה הבולטת שלה למובילאיי במהלך השנים האחרונות. אנו מאחלים לענת ולמשפחתה הצלחה רבה. אני ושאר ההנהלה הבכירה עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם מורן מזה מספר שנים ויש לנו אמון בכל יכולתה לקחת על עצמה את התפקיד של ממלאת מקום סמנכ"לית הכספים, במהלך תהליך בחירת מחליף קבוע", אמר פרופ' אמנון שעשוע, נשיא ומנכ"ל מובילאיי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה