מינויים

שר העבודה בן צור עומד להחליף את מנכ"לית המשרד

עזיבתה של תאיר איפרגן יצור מצב בו יש רק מנכ"לית משרד ממשלתי אחת מתוך התשע שמונו בממשלת לפיד-בנט: ד"ר גלי סמבירא, מנכ"לית משרד ההסברה
מערכת ice | 
יואב בן צור (צילום הכנסת)
שר העבודה יואב בן צור הודיעה למנכ"לית המשרד בפועל תאיר איפרגן כי הוא עומד להחליף אותה, כך דווח היום (שני) בדה מרקר. על פי הדיווח, בן צור צפוי להחליפה בפעיל ש"ס ישראל אוזן.

איפרגן, בת 43, היא בעלת תואר ראשון במדע המדינה ויחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית, ותואר שני במדיניות ציבורית מאוניברסיטת תל אביב. היא צמחה בשירות הציבורי, וזוכה להערכה רבה בקרב גורמים שונים. היא הובילה בעבר רפורמה משמעותית בתחום החינוך המקצועי־טכנולוגי כשניהלה את המכון הממשלתי להשכלה טכנולוגית (מה"ט). היא עמדה בראש זרוע העבודה, שהייתה חלק ממשרד הכלכלה מאז מאי 2021, ונבחרה פה אחד על ידי ועדת איתור בראשות מנכ"ל משרד הכלכלה.
אוזן, שצפוי להחליף אותה, משמש ראש מטה של שר הפנים והבריאות משה ארבל, שהחליף בשני התפקידים את אריה דרעי. הוא מקורב לדרעי, שימש יועץ שלו והיה חלק מהצוות שניהל את המו"מ הקואליציוני של ש"ס מול הליכוד. הוא היה גם ראש המטה של דרעי כשכיהן כשר הפנים בממשלת נתניהו-גנץ.
עזיבתה של איפרגן יצור מצב בו יש רק מנכ"לית משרד אחת מתוך התשע שמונו בממשלת לפיד-בנט: ד"ר גלי סמבירא, מנכ"לית משרד ההסברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה