מינויים

מירי רגב נפרדת: ראש מינהל תכנון ופיתוח תשתיות מסיים את תפקידו

בשמונה השנים האחרונות כיהן שי קדם, מתכנן תחבורה במקצועו, במגוון תפקידים בכירים במינהל תכנון ופיתוח תשתיות במשרד התחבורה. בין היתר כיהן קדם כמנהל אגף בכיר תכנון תחבורתי
מערכת ice |  1
שי קדם ומירי רגב (צילום דוברות משרד התחבורה)
ראש מינהל תכנון ופיתוח תשתיות, שי קדם, יסיים את תפקידו בהתאם לסיכום עם מנכ"ל משרד התחבורה (בפועל) אבנר פלור. מועד סיום כהונתו של קדם יקבע עם מנכ"ל המשרד (בפועל). בשמונה השנים האחרונות כיהן קדם, מתכנן תחבורה במקצועו, במגוון תפקידים בכירים במינהל תכנון ופיתוח תשתיות במשרד התחבורה. בין היתר כיהן קדם כמנהל אגף בכיר תכנון תחבורתי.
"אני מודה לשרת התחבורה ולמנכ"ל המשרד (בפועל) על תקופת העבודה המשותפת ומאחל למי שישמש כראש המינהל הבא, המון בהצלחה בקידום תשתיות התחבורה בישראל. תודה גדולה גם לעובדי ועובדות המינהל על השליחות והמסירות בה הם מבצעים את תפקידם וימישכו לבצע אותו בעתיד לטובת אזרחי המדינה" אמר קדם.
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים תא"ל במיל' מירי רגב הודתה לקדם על תרומתו למשרד ופועלו לקידום מערכות התחבורה בישראל. "קידום תשתיות תחבורה, בדגש על תשתיות הסעת המונים ותחבורה ציבורית, הוא יעד עיקרי של משרדנו לשנים הקרובות, וזאת על מנת לצמצם את עומסי התנועה בכבישים ולעודד את הציבור להשתמש בתחבורה הציבורית, על חשבון הרכב הפרטי, ולתמוך בהמשך פיתוח המשק הישראלי. אני מודה לשי קדם על תרומתו לקידום יעדי המשרד ומאחלת לו הצלחה בהמשך דרכו", הוסיפה רגב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה אנשים טובים עוד יעזבו? (ל"ת)
    ארז 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור