מינויים

תהילה גפני קליין מונתה לסמנכ"לית פיתוח עסקי בחברה הכלכלית כ"ס

החברה הכלכלית כפר סבא הודיעה היום (רביעי) על מינויה של תהילה גפני קליין לסמנכ"לית פיתוח עסקי של החברה
מערכת ice | 
תהילה גפני קליין (צילום באדיבות המצולמת)
החברה הכלכלית כפר סבא הודיעה היום (רביעי) על מינויה של תהילה גפני קליין לסמנכ"לית פיתוח עסקי של החברה הכלכלית. במסגרת תפקידה החדש גפני קליין תעסוק ביצירה והובלה של הזדמנויות ויוזמות כלכליות, אסטרטגיות וחדשניות לעיר – בפיתוח וניהול אזורי התעסוקה, בהקמת מנהלת לקידום עסקים, בקידום תחבורה חכמה, אנרגיות מתחדשות, יוזמות מקומיות ועוד.
גפני קליין מילאה בעברה שורה של תפקידי ניהול בכירים בעולמות התכנון, הפיתוח העסקי וההסברה, בין היתר כמנהלת תחום התכנון והחדשנות בחברת גאודע, שם עסקה במתן ייעוץ למגזר הממשלתי, כיועצת עצמית לרשויות, יזמים וחברות בתכנון, ניהול אסטרטגיה והסברה.

רפי סער, ראש עיריית כפר סבא, בירך: "אנו שמחים על הבחירה בגפני קליין, לתפקיד סמנכ"לית פיתוח עסקי של החברה הכלכלית. אין לי ספק כי ניסיונה הרב בתחום, ישרת את החברה ויסייע בשמירת הישגיה הרבים ובהמשך שגשוגה העתידי".
שגיא חן, מנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח, מסר: "אנו שמחים לצרף את תהילה גפני קליין לשורותינו ומאחלים לה הצלחה גדולה. הנני בטוח שעם יכולותיה וכישרונותיה, יחד עם הניסיון הרב שרכשה במהלך השנים, נצליח להוביל יחדיו את החברה הכלכלית לשיאים חדשים, לצד שגשוג וצמיחה".
גפני קליין עצמה הגיבה: "אני מודה לראש עיריית כפר סבא, מר רפי סער, ולמנכ"ל החברה הכלכלית, שגיא חן, על האמון הרב שנתנו בי לתפקיד. זוהי זכות גדולה עבורי ואני בטוחה שביחד עם הצוות המקצועי של החברה הכלכלית כפר סבא נוכל להוביל מהלכים איכותיים, יצירתיים ויעילים על מנת לתת שירות מיטבי לתושבים ולבעלי העסקים בעיר, לקדם יוזמות מקומיות ושיתופי פעולה עם הקהילה, התעשייה, האקדמיה והממשל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה