מינויים

הרטמוט מאי מונה לנשיא חברת סייברייט הישראלית

מינוי יוקרתי לחברת הבינה המלאכותית סייברייט. החברה מודיעה היום (שני) על מינוי הרטמוט מאי לנשיא החברה. במסגרת התפקיד יוביל מאי את תחום הביטוח ויהיה אחראי על אסטרטגיה ופיתוח עסקי
מערכת ice | 
הרטמוט מאי (צילום אליאנץ)
חברת הבינה המלאכותית הישראלית Cyberwrite (סייברייט), המספקת פתרונות תוכנה להערכת סיכוני ביטוח כנגד מתקפות סייבר, הודיעה היום (שני) על מינויו של הרטמוט מאי (Hartmut Mai) לנשיא החברה. במסגרת הצטרפותו לחברה, יוביל מאי את תחום הביטוח ויהיה אחראי על אסטרטגיה ופיתוח עסקי. המינוי הינו חלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה אשר מתמחה בהפקת דו"חות סיכוני סייבר ללקוחות/ארגונים בלמעלה מ-40 מדינות וב-9 שפות.
מאי מגיע עם לתפקיד עם ניסיון של יותר מ-25 שנה בתחום הביטוח העולמי. במסגרת תפקידו השיק את שירות הביטוח כנגד מתקפות סייבר של אליאנץ בשנת 2013, הוביל את החיתום של החברה, והיה אחראי על פיתוח שווקים. בנוסף, מילא מגוון תפקידי חיתום וניהול בחברות Marsh ו-AIG.

הרטמוט מאי התרגש: "אני נרגש ושמח להצטרף לחברה המובילה בתחום טכנולוגיות ביטוח הסייבר אשר משרתת את חברות הביטוח הגדולות בעולם, וגאה לקחת חלק בצמיחה שלה. מדובר בחברה שאני מכיר משיתופי פעולה שקיימנו בעבר ונוכחתי בהשפעות החיוביות של טכנולוגיית הבינה המלאכותית של החברה על רווחיות חברות ביטוח".
ניר פרי, מנכ"ל קבוצת סייברייט, מסר: "אנו שמחים לצרף את הרטמוט כנשיא החברה. עם רקורד של למעלה מ-25 שנה בתפקידים מפתח בתעשיית הביטוח העולמית, אנו סמוכים ובטוחים כי להרטמוט יהיה תפקיד מרכזי בהרחבת היכולות העסקיות שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה