מינויים

אבירם עוזי מונה לתפקיד סמנכ"ל יחסי הציבור בגלברט-כהנא

מינוי חדש בחברת הייעוץ בתחומי קשרי המשקיעים ויחסי ציבור, גלברט כהנא. אבירם עוזי מונה לסמנכ"ל יחסי הציבור של החברה לאחר שנתיים בהן הוביל את מחלקת יחסי הציבור של החברה
מערכת ice | 
אבירם עוזי (צילום באדיבות גלברט-כהנא)
חברת גלברט כהנא, חברת הייעוץ בתחומי קשרי המשקיעים ויחסי ציבור, מדווחת היום (שני) על מינויו של אבירם עוזי לתפקיד סמנכ"ל יחסי הציבור של החברה. בתפקידו עוזי יהיה אחראי על ניהול חטיבת התקשורת העסקית בחברה, המספקת שירותי יחסי ציבור, ניהול משברים, ייעוץ עסקי ומערכי תוכן לעשרות חברות ציבוריות.
עוזי הצטרף לגלברט כהנא בשנת 2016, ובשנתיים האחרונות הוביל את מחלקת יחסי הציבור של החברה המתמקדת בתקשורת שוק הון ומיצוב עסקי. עוזי מתמחה במתן ייעוץ לחברות ענק גלובליות ציבוריות ופרטיות, ובכלל זה בתכנון מיצוב אסטרטגי, הכנות לרישום למסחר וניהול משברים.

ערן גבאי, מנכ"ל משותף בגלברט כהנא, בירך: "אני מברך את אבירם על מינויו לסמנכ"ל בחברה. בכישרון, מקצועיות וחריצות מצליח אבירם לספק ייעוץ ושירות מעולה ללקוחות החברה, בהן חברות בינלאומיות מובילות וחברות ציבוריות בישראל במגוון רחב של תחומים, וזוכה להערכה גבוהה מצדם. אבירם הוביל באופן אישי את מערך התקשורת וההסברה של חברת מודרנה בישראל, בתקופה הרגישה של הקורונה, ובהנהגתו הפכה פעילות יחסי הציבור של גלברט כהנא לאחת מהמובילות בתחומה בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה