מינויים

משרד יחסי הציבור עם מינוי סמנכ"לית חדשה

משרד יחסי הציבור שטרן אריאלי הכריז על מינויה של רוית נעה כרמלי לתפקיד סמנכ"לית החברה
מערכת ice | 
רוית כרמלי (צילום רונן פדידה)
משרד יחסי הציבור שטרן אריאלי סער הכריז הבוקר (ראשון) על מינויה של רוית נעה כרמלי לתפקיד סמנכ"לית החברה. מתוקף תפקידה כרמלי, תשמש סמנכ"לית חטיבת הלייף סטייל של המשרד, בקטגוריות הצרכנות, קוסמטיקה, אופנה ועוד.
כרמלי החלה את דרכה במשרד שטרן אריאלי סער, בשנת 2018 ושימשה כיועצת תקשורת בכירה עד מינויה לסמנכ"לית החברה. במסגרת עבודה בשטרן אריאלי סער, ליוותה בין היתר את פעילות האסטרטגיה ויחסי הציבור של מיטב המותגים המובילים ביניהם: נספרסו, מותג האופנה הבריטי NEXT, רולדין, פרוקטר אנד גמבל  ביניהם המותגים: פנטן, קבוצת ביתילי, סמסונג, אלקטרולוקס ועוד.
גלית אמיגה סער, בעלים ומנכ"לית במשרד שטרן אריאלי סער: "אנחנו שמחים וגאים עם הצטרפותה של רוית נעה כרמלי לצוות הניהולי של המשרד. רוית היא אשת מקצוע מהשורה הראשונה, שמביאה איתה ניסיון עשיר, ידע, יצירתיות והבנת המקצוע ברמה הגבוהה ביותר. אין לי ספק כי בתפקידה החדש היא תדע בכישרונה להצעיד את המשרד להישגים נוספים".
רוית נעה כרמלי מסרה בתגובה: "אני מודה מקרב לב לצוות המשרד גלית אמיגה סער, פופי אריאלי, ורונית שטרן על הבחירה והאמון שנתנו בי. מזה שני עשורים שאני עוברת מסע קריירה מרתק בתחום הייעוץ התקשורתי ויחסי הציבור, ושמחה על ההזדמנות לצמוח ולהתפתח ולכבוש פסגות חדשות בשיתוף פעולה יחד עם צוות המשרד, ועם הלקוחות שאני מלווה במשך שנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה