שיווק ופרסום

גלברט כהנא מחדשים הנהלה: אלה הבכירים החדשים

חברת גלברט כהנא, מדווחת על שורה של מינויים בתוך החברה עם קידומם של שלושה בעלי תפקידים ותיקים לתפקיד מנכ"ל וסמנכ"לים. מנו כהנא: " שמחים לקדם שורה של מינויים בחברה"
מערכת ice | 
משרד גלברט כהנא (צילום פנימי)
חברת גלברט כהנא, חברת הייעוץ בתחומי קשרי המשקיעים ויחסי הציבור בתחומי שוק ההון והייטק, מדווחת על מינויו של ערן גבאי לתפקיד מנכ"ל משותף ומנהל האסטרטגיה, וכן על מינויים של שני סמנכ"לים: רון שטיינבלט לתפקיד סמנכ"ל קשרי המשקיעים של החברה וערן יונגר לתפקיד סמנכ"ל לקוחות בחברה.
ערן גבאי שכיהן בעברו כעיתונאי ועורך בכיר בעיתון דה מרקר במשך שמונה שנים, הצטרף לגלברט כהנא בשנת 2008 והיה אמון על האסטרטגיה התקשורתית של לקוחות מובילים במשק, ביניהם החברות פרוטרום, מלאנוקס, מזור רובוטיקה ועוד.
רון שטיינבלט שכיהן בעברו כעיתונאי במוסף שוק ההון של עיתון גלובס במשך שש שנים, הצטרף לגלברט כהנא בשנת 2014, ומוביל בהצלחה את תקציבי קשרי המשקיעים של לקוחות מובילים, בהם חברות מדד ת"א 35.
ערן יונגר כיהן עד לאחרונה כמנהל מחלקת המחקר Sell-Side  של מיטב דש, וזאת במשך שבע שנים. קודם לתפקיד זה שימש יונגר כאנליסט בבתי ההשקעות הראל פיננסים ומגדל שוק הון. יונגר מביא עמו ניסיון רב שנים בניתוח וכתיבת סקירות אנליזה על ענפי פעילות רבים, שיעמוד כעת לרשות לקוחות החברה.      
מנו כהנא, מנכ"ל משותף בגלברט כהנא מסר: "אנו שמחים לקדם שורה של מינויים בחברה שיסייעו לנו לספק שירות מקצועי וייעוץ אסטרטגי ברמה הגבוהה ביותר ללקוחותינו. ערן גבאי הוא שותף לדרך במשך 15 שנים בהן סיפק ייעוץ ראשון מהמעלה אשר סייע לצמיחת חברות שונות. הבחירה ברון היא בחירה טבעית לאור ניסיונו ויכולתו המקצועית שבאה לידי ביטוי במהלך השנים שבהם הוא מלווה לקוחות, ומברך את ערן, אשר מביא ניסיון רב בעבודה עם גופי השקעה מוסדיים בארץ ובעולם על הצטרפותו לחברה. גלברט כהנא מצליחה לאורך שנים לגדול ולהרחיב את בסיס המשקיעים עמם היא נמצאת בקשר בארץ ובחו"ל, ובכך מצליחה לספק מענה ייחודי עבור חברות ישראליות בשווקי ההון הגדולים בעולם, כמו גם עבור חברות בינלאומיות המוצאות עניין בשוק המקומי. אני בטוח שהמינויים החדשים יצעידו את לקוחות החברה צעד ענק קדימה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה