מינויים

חברת Max במינוי מפתיע: זו הסמנכ"לית החדשה

חברת Max מודיעה על מינויה של עו"ד גילי בסמן ריינגולד לתפקיד היועצת המשפטית הראשית וסמנכ"לית בחברה, שמשמשת כיום בין היתר כמנהלת אגף הייעוץ המשפטי של מפעל הפיס
מערכת ice | 
גילי בסמן ריינגולד (צילום חן גלילי)
חברת Max מודיעה הבוקר (שלישי) על מינויה של עו"ד גילי בסמן ריינגולד לתפקיד היועצת המשפטית הראשית וסמנכ"לית בחברה. לעו"ד בסמן ריינגולד ניסיון משפטי וניהולי רב שנים במגזרים העסקי והציבורי. כיום מכהנת עו"ד בסמן ריינגולד כיועצת משפטית ראשית, חברת הנהלה ומנהלת אגף הייעוץ המשפטי של מפעל הפיס.
בין תפקידיה הרבים לאורך השנים, כיהנה כיועצת המשפטית של הרשות להגנת הפרטיות ולפני כן במגוון תפקידים בחטיבה המשפטית של בנק לאומי, האחרון שבהם ראשת ענף טכנולוגיות, רכש ומשאבי אנוש.
במסגרת תפקידה, אליו תכנס בחודש מאי, תהיה אחראית על ניהול אגף הייעוץ המשפטי של החברה, במקומה של עו"ד מיכל אלטרמן. עו"ד בסמן ריינגולד היא בעלת תואר ראשון במשפטים אותו קיבלה מהאוניברסיטה העברית ותואר שני ביישוב סכסוכים וניהול משא ומתן מאוניברסיטת בר אילן.
רון פאינרו, מנכ"ל Max, מסר לאחר המינוי: "אני שמח על הצטרפותה של גילי בסמן ריינגולד להנהלה, רואה בה חיזוק לחברה, ובטוח שתהיה לה, לנסיונה הרב ולידע שצברה תרומה משמעותית ביישום האסטרטגיה העסקית של Max בשנים הקרובות."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה