מינויים

האקס של נועה קירל גאה: זה ההישג הענק של זוגתו

זוגתו של מרגי, הדוגמנית ליה שון, שעזבה את הסוכנות בה הייתה מיוצגת וחתמה כעת ייצוג תחת סוכנות הדוגמנים R&R, קוטפת הישג בינלאומי ראשון, כאשר תדגמן בהפקה ייחודית של חברת האיפור המוכרת MAC
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום אינסטגרם)
האקס של נועה קירל, יהונתן מרגי, שיחרר רק לפני כחודש את אלבום הבכורה הבינלאומי שלו שנקרא “Dark Side Of The Rainbow" ושרף את כל המצעדים הבולטים בארצות הברית, כשהשירים הפכו ללהיטים של ממש, ורק לאחרונה דאג גם לבת הזוג החדשה שלו ליה שון והחתים אותה אצל הסוכן של האקסית שלו נועה קירל.
מסתבר כאמור ששון לא נחה לרגע וכבר קוטפת הישג בינלאומי ראשון, כאשר תדגמן בהפקה ייחודית של חברת האיפור המוכרת MAC, היא כבר הצטלמה לעמוד הבינלאומי של החברה באינסטגרם וזהו השת"פ הבינלאומי הראשון שלה שיכול להיות שער לפרויקטים נוספים..

יש לציין כי את הצילומים לעמוד של MAC הבינלאומי ערכה בישראל, שון מסרה ל-TMI: "הקמפיין עם MAC העולמי מאוד ריגש אותי ופתח לי את רצון לעבוד ברחבי העולם ולהיות דוגמנית בינלאומית להגשים את החלום שלי, מקווה לעוד הרבה קמפיינים ברחבי העולם".
בימים אלה, מרגי נבחר להוביל קמפיין לרשת אופנה לצד בן הזוג הנוכחי של הזמרת תומר הכהן, השניים טרם נפגשו ביום צילומים משותף, ועד כה הצטלמו בנפרד בשל אילוצים כאלו ואחרים. זוגתו של מרגי, הדוגמנית ליה שון, שעזבה את הסוכנות בה הייתה מיוצגת וחתמה כעת ייצוג תחת סוכנות הדוגמנים R&R, היכן שהזמרת מיוצגת על ידי רוברטו בן שושן.
כזכור, הקריירה הבינלאומית של מרגי עלתה שלב עם השיר "Sucks To Know You", שפונה כמעט באופן ישיר לאקסית הנודעת נועה קירל לכאורה, לאחר מכן חרך את המצעדים עם "Lie Like This", ואז שיחרר את, "Paradise" - הסינגל השלישי מתוך ה-EP ״Dark Side Of The Rainbow". 
 
מרגי הופיע לאחרונה בתוכנית הבוקר המוכרת Good Day New York ושם ביצע את הסינגל השלישי שלו באנגלית "paradise". הוא הצהיר "זה מבוסס על סיפור אמיתי, ב-3 השנים האחרונות יצאתי עם אמנית, מערכת יחסים מול המצלמות. בסופו של דבר זה סיפור של שברון לב אמיתי, אבל זה יותר על הדרך בה אני מצאתי את עצמי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה