מינויים

שיין הפאץ' מונה למנכ"ל Coda Payments

שיין הפאץ' מונה למנכ"ל הספקית המוביל של פתרונות תשלום והפצה חוצי גבולות לאתרי תוכן דיגיטלי, Coda Payments. הפאץ' יכנס לתפקיד בחודש מאי הקרוב
מערכת ice | 
שיין הפאץ' (צילום יח"צ באדיבות Coda Payments)
Coda Payments, הספקית המובילה של פתרונות תשלום והפצה חוצי גבולות לאתרי תוכן דיגיטלי, הודיעה על מינויו של שיין הפאץ' למנכ"ל. במסגרת תפקידו החדש, הפאץ' יהיה אחראי להגדלת אקו סיסטם המשתמשים, מפרסמי התוכן ושותפי הערוצים של Coda, תוך הרחבת היצע מוצרי הצריכה וה-B2B שלה. הפאץ' ינכס לתפקידו החדש בחודש מאי ויחליף את פיליפס ליימס שעוזב אחרי שלוש שנים.
הפאץ', מוביל בתעשיית התשלומים והטכנולוגיה הפיננסית, מביא ל-Coda למעלה מ-15 שנות ניסיון בתחום התשלומים. הפאץ' עבד יותר מעשור והוביל לצמיחה של יותר מ-500% ב- Worldplay, אחת מספקיות שירותי התשלומים הגדולות בעולם, ועמד בראש הפונקציה המסחרית של חטיבת התשלומים המקוונים שלה מ-2011 עד 2016 וכיהן כסגן נשיא ביצועי שלה בין השנים 2016-2021. לאחרונה שימש כמנכ"ל Mobile, שחקנית תשלומים ושירותים פיננסיים מהדור הבא עבור ארגונים קטנים ובינוניים.

ניל דוידסון, מייסד והיו"ר של Coda, אמר: "שיין הוא מנהל תשלומים ומנכ"ל ותיק, והוא נהנה ממתן פתרונות משפיעים ללקוחות, תוך שהוא פועל על בסיס חוצה גבולות, ויש לו רקורד של יצירת ערך עבור בעלי המניות הפרטיים והציבוריים. אני מצפה לעבוד אתו בחודשים ובשנים הקרובות.
"Coda פתחה ערך של מיליארדי דולרים עבור לקוחותיה והיא מעשירה את חייהם של עשרות מיליוני משתמשים מדי חודש עם חבילת פתרונות מובחנת ביותר. אני מצפה להיבנות על הבסיס הזה ולהוביל את הצוות של Coda ברגע המרגש הזה בצמיחה של החברה", אמר הפאץ'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה