מינויים

חברת הגז מדווח על מינוי חדש בגזרת הניהול הבכיר

בר זגורי מונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים של תמר פטרוליום, חברה ציבורית שהוקמה כחברה ייעודית לשם החזקת הזכויות של קבוצת דלק במאגר הגז תמר
מערכת ice | 
בר זגורי (צילום יחצ)
תמר פטרוליום מדווחת הבוקר (שני) על מינויו של רואה החשבון בר זגורי לתפקיד סמנכ״ל הכספים של החברה. בתמר פרוליום מסבירים את הבחירה בזגורי ואומרים כי הסמנכ"ל החדש הינו בעל ניסיון מקצועי רב בתחום הגז והנפט. בנוסף לכך זגורי כיהן בארבע השנים האחרונות כחשב החברה.
טרם המינוי שימש זגורי כיהן בתפקיד מנהל ביקורת בפירמת רו"ח EY  של חברות שונות בתחומי האנרגיה, הגז והנפט, בין השנים 2013-2018. נוסף לכך רו"ח זגורי בעל תואר ראשון בהצטיינות בכלכלה-חשבונאות אוניברסיטת בן גוריון.
תמר פטרוליום הוקמה בשנת ביולי 2017 כחלק ממהלך של מכירת הזכויות במאגר הגז "תמר" בהתאם למתווה הגז, שבו התחייבה קבוצת דלק למכור עד 2021 את מלוא זכויותיה (31.25%) במאגר, כחלק מהניסיון להגביר את התחרות בענף. לאחר שדלק קידוחים השלימה מכירה בבורסה של 9.25% מהזכויות בתמר (באמצעות החברה), נותרו לה לממש עוד 22% אחוזים נוספים. בינואר 2018, רכשה תמר פטרוליום גם 7.5% מהחזקות נובל אנרג'י במאגר תמר, כך שבסך הכל היא מחזקיה 16.75% בתמר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה