מינויים

מל לרוסה מונתה למנכ"לית מרכז החדשנות של מרכז שניידר

מל לרוסה, בעלת 15 שנות ניסיון בפיתוח עסקי וחדשנות, מונתה למנכ"לית מרכז החדשנות של מרכז שניידר לרפואת ילדים שהוקם השנה
מערכת ice | 
מל לרוסה מרכז שניידר (צילום דוברות מרכז שניידר)
מל לרוסה מונתה למנכ"לית מרכז החדשנות של מרכז שניידר לרפואת ילדים מקבוצת כללית אשר הוקם השנה. לרוסה מצטרפת לצוות הכולל את ד"ר סיון אחיטוב, סגנית מנהלת מרכז שניידר (נציגת ההנהלה לתחום החדשנות), ד"ר פטריק שטפלר, המנהל הרפואי של המרכז ושרית ביתן, מנהלת חדשנות בסיעוד.
לרוסה (49), אם לשלושה ילדים מפתח תקווה, נולדה בברזיל ועלתה לישראל לפני כ-20 שנה. היא מחזיקה בתואר ראשון בביולוגיה מאוניברסיטת סאו פאולו, MBA מהאוניברסיטה הפתוחה ותואר שני מאוניברסיטת ברזיליה. בימים אלו כותבת את התזה שלה במסגרת תואר שני נוסף בנוטריגנטיקה ונוטריגנומיקה מאוניליה בברזיל.
ללרוסה מעל 15 שנות ניסיון בפיתוח עסקי וחדשנות, ניתוח שוק ואסטרטגיה, רגולציה, בניית מודלים עסקיים ועוד, והיא מתמחה בפיתוח שותפויות בעולמות המדע, הביוטק והפארמה. בעברה כיהנה כחברת דירקטוריון במספר חברות ביוטכנולוגיה, והייתה שותפה להקמתם של למעלה מ-20 סטרטאפים מובילים.

לרוסה: "אני גאה להצטרף למרכז החדשנות של שניידר אשר יסייע בפיתוח מסלולים מהירים, פשוטים וברורים עבור התעשייה להתקשרות עם בית החולים, וינגיש את המומחים, השדות הקליניים העשירים ומעבדות המחקר לטובת פיתוחים משותפים".
ד"ר סיוון אחיטוב, נציגת ההנהלה לתחום החדשנות במרכז שניידר: "אנו שמחים על הצטרפותה של מל לרוסה למרכז החדשנות היחיד מסוגו לילדים בארץ ובין הבודדים בעולם, ובטוחים שניסיונה העשיר יסייע לנו להגשים את חזון המרכז לחדשנות -להפוך את הילדים של היום למבוגרים הבריאים של מחר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה