מינויים

האחים זלקינד הכריעו: זה מנכ"ל סופרגז החדש

מנכ"ל סופרגז החדש חן מלמד מגיע מעסקי האנרגיה הקיבוציים, ויהיה זכאי לתמלוגים בגובה 3.9 מיליון שקל
מערכת ice |  1
חן מלמד מנכל משק אנרגיה (צילום יחצ)
הבוקר (שני) נכנס לתפקידו מנכ"ל סופרגז החדש חן מלמד, לשעבר ממייסדי משק אנרגיה ששימש גם כמנכ"ל עד מאי האחרון. מלמד יחליף בתפקיד את כפיר נבון, שהודיע לפני כשבועיים כי יסיים את תפקידו לאחר 4.5 שנים.
משק אנרגיה שבראשה עמד מלמד, עוסקת בתחום האנרגיות המתחדשות בארץ, ובבעלותה תחנת הכוח דליה סמוך לתל צפית בשפלה. בשנים האחרונות עבר בתפקידים בכירים שונים בשוק האנרגיה והיה כאמור בין מייסדי משק אנרגיה ב-2016, שיצאה להנפקה ביוני 2020.

היקף השכר של מלמד יעמוד על כ-1.1 מיליון שקל, בנוסף ל-520 אלף שקל דמי ניהול. עוד הוא זכאי למענק שנתי בגובה של כ-800 אלף שקל, שגובהו תלוי בשיעור ה-EBITDA השנתי (רווח שנתי לפני ניכויים), וגם לתשלום מבוסס מניות בשווי של 1.4 מיליון שקל. סך עלות התגמולים שמלמד צפוי לקבל תעמוד על כ-3.9 מיליון שקל.

בעלי השליטה בסופרגז הם האחים דני ומייקי זלקינד, באמצעות קבוצת אלקו. לפני כחודש, הודיע סופרגז על התקשרות באמצעות חברת בת בבעלות מלאה בהסכם עם חברה העוסקת בתחום ייצור אספלט בהסכם לאספקת גז טבעי למפעל החברה.
 
במסגרת ההסכם, החברה המזמינה תבצע הסבה של מערכת האנרגיה באמצעות מזוט קל הקיימת במפעל, וסופרגז תקים מתקן לקליטת גז טבעי בשטח המפעל. בסיום הפרויקטים, סופרגז תספק למפעל גז טבעי באמצעות שינוע במכליות של גז טבעי דחוס לצורך הפעלת מערכת האנרגיה של החברה. במידה והמפעל יחובר במשך התקופה לרשת החלוקה של הגז הטבעי, סופרגז תספק את הגז המוזרם למפעל למשך יתרת ההסכם.
להערכת סופרגז, ההשקעות הצפויות בהקמת המתקן לקליטת הגז הטבעי עומדות על כ-5 מיליון שקל, והקיף ההכנסות הצפוי בתקופת ההסכם עומדות על כ-35 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה שעשו במעליות
    אזרח 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עשו עם מערכות הגז, סופכם יהיה אותו דבר
    סגור