מינויים

משרד הבינוי והשיכון הכריע: יו"ר דירה להשכיר ימשיך בכהונתו

יו"ר דירה להשכיר ימשיך בתפקידו בחברה הממשלתית לדיור ולהשכרה שהוקמה כזרוע הביצועית של דיור בשכירות ארוכת טווח, "מודה לשר הבינוי והשיכון זאב אלקין ולמנכ"ל משרדו אביעד פרידמן על הבעת האמון שלהם בי ובחברה"
מערכת ice | 
זאב אלקין (צילום פלאש 90/ גילי יערי, דוד כהן, מיכאל גלעדי)
רשות החברות הממשלתיות האריכה את כהונתו של יו"ר חברת דירה להשכיר, אהוד אדמתי. אדמתי שימש בעבר מנכ"ל חברת סופרגז ומנהל חטיבה בדלק ישראל, וכיום הוא איש עסקים.
דירה להשכיר – החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה בע"מ, המנוהלת על ידי ענבל דוד כמנכ"ל בפועל, היא חברה ממשלתית בבעלות מלאה של מדינת ישראל שהחלה בפעילותה בשלהי שנת 2014, לצורך קידום נושא הדיור ופתרון משבר הדיור המצויה כיום באחריות שר הבינוי והשיכון. החברה מהווה זרוע הביצוע של הממשלה לצורך תכנון, ביצוע וקידום פרויקטים לדיור. כמו כן, פועלת החברה לפיתוח שוק מוסדי להשכרה לטווח ארוך, עידוד יזמים והשקעה של קרנות נדל"ן (REIT) בפרויקטים להשכרה ארוכת טווח.
אהוד אדמתי, יו"ר דירה להשכיר: "אני מודה לשר הבינוי והשיכון זאב אלקין ולמנכ"ל משרדו אביעד פרידמן על הבעת האמון שלהם בי ובחברה. אנחנו מסיימים את שנת 2021 עם שורת הישגים וערוכים להמשיך ולבסס  את שוק השכירות בישראל בשנה הקרובה".
 
בימים אלה, נמצאת דירה להשכיר בתנופת שיווקים של דיור בשכירות ארוכת טווח ובסה"כ מובילה כ-60 פרויקטים המיועדים להשכרה ארוכת טווח ברחבי הארץ, כ-16,000 יח"ד. במהלך החודשים האחרונים מתאכלסות למעלה מ-1,000 יח"ד במספר פרויקטים למגורים בשכירות ארוכת טווח. החברה מסכמת את שנת 2021 עם שיווק של למעלה מ-6,550 יח"ד במודל של שכירות ארוכת טווח שנוספו לשוק ומתעתדת לשווק בשנת 2022 בשיתוף רמ"י ומשב"ש כ-10,000 יח"ד נוספות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה