נדל"ן ותשתיות

כמה עלה פנטהאוז 5 חדרים בפרויקט בפסגת זאב?

יורו ישראל אכלסה את פרויקט "יורו בפסגה" בשכונת פסגת זאב בירושלים, הפרויקט כולל 4 בניינים בני 11 קומות ובהם 122 דירות, כאשר הפנטהאוז בגודל 138 מ"ר, שהיה האחרון להמכר גרף 3.050 מיליון שקל
מערכת ice | 
הפרויקט בפסגת זאב (צילום יורו ישראל)
חברת יורו ישראל מדווחת על סיומו של פרויקט "יורו בפסגה" בשכונת פסגת זאב בירושלים – החברה איכלסה את שני הבניינים האחרונים של הפרויקט. הדירה האחרונה שנמכרה בפרויקט היא דירת פנטהאוז בת 5 חדרים בשטח בנוי של 138 מ"ר עם מרפסת ענקית בשטח של 99 מ"ר כולל 2 חניות ומחסן.  הדירה נמכרה תמורת 3.050 מיליון שקל.
פרויקט "יורו בפסגה" כולל 4 בניינים בני 11 קומות ובהם 122 דירות בסך הכל. שני הבניינים הראשונים כוללים 60 יח"ד והשניים האחרונים 62 יח"ד. הפרויקט ממוקם על הציר שגובל בתוואי הרכבת הקלה בירושלים וסמוך לקניון פסגת זאב.
 
לדברי עופרה חדד, סמנכ"לית חברת יורו ישראל, "אנו גאים על סיומו של פרויקט 'יורו בפסגה', פרויקט מוצלח שני שלנו בשכונת פסגת זאב, שכונה שנמצאת בראש טבלת השכונות המבוקשות ביותר בארץ לפי נתוני אתר יד 2 כבר שנתיים ברציפות. הפרויקט התקדם בקצב מהיר וזכה לביקושים גבוהים בין היתר הודות לקרבה לרכבת הקלה בירושלים המאפשרת לדייריו תנועה קלה ומהירה למרכז העיר בתוך כ-20 דקות. אנו מאמינים בעיר, ונמצאים עם היד על הדופק בכל מכרזי המינהל בעיר לטובת איתור הזדמנויות לפרויקטים עתידיים נוספים בה".
חברת יורו ישראל אכלסה עד היום כ-550 דירות בירושלים. כיום משווקת החברה את פרויקט "יורו בפסגה" בשכונת פסגת זאב הכולל 4 בניינים בני 11 קומות ובהם 122 דירות. בנוסף, לחברה פרויקט של 230 דירות באשקלון, 32 יח"ד באריאל, 96 יח"ד במודיעין, 190 יח"ד בפתח תקווה ו-47 בראש העין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה