מינויים

הדובר של ח"כ רזבוזוב עוזב: "אנוח קצת ואחזור בכל הכח"

גיא קמלמכר, יועץ התקשורת של ח"כ יואל רזבוזוב מרשימת "יש עתיד" עוזב את תפקידו. אחרי שש שנים בכנסת וחמש כנסות שונות עם חברי כנסת שונים ממפלגות שונות
מערכת ice |  1
גיא קמלמכר (צילום פייסבוק)
גיא קמלמכר (34) יועץ תקשורת ודובר פוליטי אצל כמה חברי כנסת ב-6 השנים האחרונות, יעזוב את תפקידו אצל ח"כ יואל רזבוזוב לאחר כשנה וחודשיים ויסיים את תפקידו באופן רשמי ב-11/05.  
קמלמכר הקים את קבוצת הפייסבוק "סימן שאתה רוסי" בשנת 2013, בשש השנים האחרונות קמלמכר נכנס לכנסת כיועץ פרלמנטרי ודובר של ח"כ לשעבר רוברט אילטוב, לאחר מכן היה הדובר של ח"כ אביגדור ליברמן ומפלגת "ישראל ביתנו" ובהמשך עבר למפלגת הליכוד לח"כ לשעבר מיכל שיר. קמלמכר פרש מהכנסת לאחר הבחירות לכנסת ה-22 והחל לעבוד במשך תקופה קצרה במגזר העסקי בחברת "לניאדו" ולקראת הבחירות לכנסת ה-23 חזר לכנסת והפך לדוברו של ח"כ יואל רזבוזוב מרשימת "יש עתיד".
אמש (ראשון) קמלמכר הודיע כי הוא צפוי לעזוב: "צהריים טובים חברים יקרים, בשבועות הקרובים אסיים את תפקידי כדובר בלשכת ח״כ יואל רזבוזוב (כן, כבר הודעתי בעבר. הפעם באופן סופי). אני רוצה להודות ליואל ולכל משפחת יש עתיד היקרה על חוויה מדהימה. אנוח קצת ואחזור בכל הכח". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ==
    שלמה 04/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השמאל האנטי יהודי המגן על יזבק טיבי מראענה ושות' ומתאבל על עריקאת ושמח על לכתו של טראמפ מנסה למכור לנו ש''ביבי סכנה לעם היהודי''... כמו''כ השמאל המושחת המגן על חונטה עבריינית של יועמ''ש שהוחזק ע''י מני-אק (-כדבריו..) כדי שיתפור תיקים הזויים ומבישים נגד רה''מ שנוא נפשם מנסה למכור לנו ש''ביבי מושחת ''
    סגור