מינויים

שינויים בהנהלת קלאודזון: ארז תורג'מן בתפקיד חדש

מינוי חדש בחברת הענן של מטריקס, קלאודזון. ארז תורג'מן בתפקיד חדש: יהפוך למנהל האזורי באפריקה, אירופה והמזרח  התיכון, יהיה אחראי על הרחבה ובידול ההיצע של קלאודזון וכניסתה לשווקים חדשים
מערכת ice | 
ארז תורגמן (צילום אילן בשור)
ארז תורג׳מן (44) מונה היום (ראשון) למנהל האזורי של אירופה, אפריקה והמזרח התיכון (EMEA) בחברת הענן של מטריקס, קלאודזון. במסגרת העמקת הפעילות של החברה בארץ ובחו״ל, יהיה אחראי תורג׳מן על הרחבה ובידול ההיצע של קלאודזון, אסטרטגיית הכניסה לשווקים החדשים, פתיחת ערוצי מכירה, יצירת והעמקת שיתופי הפעולה עם ספקיות שירותי הענן הגדולות - אמזון, גוגל ומיקרוסופט, וכן על שיתופי פעולה עסקיים נוספים לצד גיוסים גלובליים ועוד.
תורג'מן יתמקד בהבאת הפתרונות והיכולות המקצועיות של החברה לקהל צרכני הענן הקיים והעתידי בנושאים רבים, ביניהם: תכנון ארכיטקטוני, מיגרציה של שירותי מחשוב לענן, תכנון והתנהלות פיננסית, התייעלות בצריכת שירותי ענן (FinOps), ניהול גישה ואבטחת נכסים דיגיטליים, מערכות נתונים (BI&Analytics), בינה מלאכותית (ML/AI) ועוד.
תורג׳מן בעל ניסיון טכני בהנדסת ופיתוח תוכנה בסביבות ענן, לצד היכרות עמוקה עם שירותי הענן בשוק, הגדרות אסטרטגיית ענן והתייעלות כספית בענן, כמו גם ניסיון במכירות בתחום הענן וניהול לקוחות ופרויקטים בשוק המקומי והגלובאלי. בתפקידיו הקודמים בתחום הספיק לבצע תפקידים כמו ניהול מכירות ולקוחות, סמנכ״ל פיתוח, דירקטור פריסייל גלובאלי ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה