מינויים
הקומיקאי האהוב בן בן ברוך בג'וב חדש - "לראות קצת אור"
חברה פיננסית מובילה חושפת מהלך חדשני שירענן את השוק – עם זהות מרעננת, פרזנטור מפתיע וסל פתרונות. מה עומד מאחורי המהלך, ולמה נבחר דווקא הקומיקאי האהוב להוביל אותו?

חברת מימון ישיר משיקה מהלך מיתוג מחדש, כחלק מאסטרטגיית החברה וכניסתה לתחום המשכנתאות.
מימון ישיר מיישמת תוכנית מקיפה לאופטימיזציה של הנכסים הדיגיטליים והמוניטין המותגי. התוכנית כוללת השקעה בפיתוח פלטפורמות דיגיטליות מתקדמות מיצוב חדשני של ערכי המותג, והטמעת זהות תקשורתית עדכנית.
כולם מתכנסים תחת המסר האסטרטגי: "מימון ישיר - עושים את זה פשוט". המהלך יעמיק חווית לקוח מותאמת אישית, טכנולוגית ומתקדמת עם נגישות מקסימלית לשירותים פיננסיים.
היום הוצגה לכ- 800 עובדי החברה אסטרטגיית רענון המותג ונחשפו לראשונה פרטים מהזהות השיווקית החדשנית תחת המסר “עושים את זה פשוט”.

שרית רדין סמנכ"לית השיווק של מימון ישיר. (צילום: דניאל כהן פאזל הפקות)
בהמשך לאסטרטגיית החברה והעמקת הערך ללקוחות, מימון ישיר מיישמת מהלך אסטרטגי המבוסס על מחקר שוק מקיף בתחום האשראי לרכב ומשכנתאות.
המחקר זיהה פוטנציאל צמיחה משמעותי בהנגשת שירותים פיננסיים, תוך התמקדות במימון כלי רכב ומשכנתאות. ניתוח התנהגות הצרכנים מצביע על פער שוק (market gap) בין המוצרים הקיימים לבין דרישת השוק לפתרונות פיננסיים פשוטים ונגישים יותר, במימון ישיר מעריכים כי מיקוד זה יתרום להמשך צמיחת החברה ולחיזוק מעמדה התחרותי בשוק.
בהתאם לתוכנית האסטרטגית, האלמנט הוויזואלי שמוביל את הזהות החדשה הינו אייקון אינטואיטיבי ומוכר אשר מסמל מעבר בין שני מצבים (אין/יש, אי אפשר/אפשר) ומעביר תחושת זרימה, קלות ונוחות. בנוסף כל הנכסים הדיגיטליים של החברה עודכנו במסגרת השפה החדשה, ויאפשרו ללקוחות חוויה מותאמת אישית, דיגיטלית ופשוטה.
בהתאם לתוכנית האסטרטגית, האלמנט הוויזואלי שמוביל את הזהות החדשה הינו אייקון אינטואיטיבי ומוכר אשר מסמל מעבר בין שני מצבים (אין/יש, אי אפשר/אפשר) ומעביר תחושת זרימה, קלות ונוחות. בנוסף כל הנכסים הדיגיטליים של החברה עודכנו במסגרת השפה החדשה, ויאפשרו ללקוחות חוויה מותאמת אישית, דיגיטלית ופשוטה.
במסגרת המיתוג נבחר הפרזנטור המוכר והאהוב, בן בן ברוך, להיות הפנים של החברה. הנוכחות של בן, עם ההומור הייחודי והאותנטיות מתכתבת עם ערכי המותג ומדגישה את החיבור ללקוחות בגובה העיניים. בן בן ברוך מחליף את ליאור כלפון שהיה עד כה הפרזנטור.
בן בן ברוך, הפרזנטור החדש של מימון ישיר מסר: "שמח להצטרף למשפחת "מימון ישיר", אלו ימים מרגשים בהם אנו מתחילים לראות קצת אור ומקבלים בשורות טובות במדינה, בתקווה לשיתוף פעולה פורה מהנה, מצחיק ומאתגר ולעוד שנים ארוכות".
עוד ב-
"המיתוג החדש נולד מתוך ההבנה שמימון ישיר היא חברה שמאפשרת ללקוחות להתקדם" מוסיפה שרית רדין, סמנכ"לית השיווק של מימון ישיר. "הבחירה בבן בן ברוך כפרזנטור היתה טבעית הוא משדר אותנטיות ונגישות, בגובה העיניים שאלו הערכים שאנחנו רוצים לשקף ללקוחותינו. גם הלוגו החדש מבטא את המעבר מאי אפשר לאפשר ובכך מעביר את מסר הפשטות".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.פרסומת פוגענית ומבישה שדינה להיגנז מידשרון שחר 02/2025/18הגב לתגובה זו0 0יצירת המשוואה המזלזלת והלא מצחיקה בעליל, לפיה צליאקים הם אנשים "שמסבכים" דברים, פוגעת בציבור שלם של ילדים, בני נוער ומבוגרים, שזו מנת חלקם בהתמודדות היומיומית כל חייהם. עשיתם שימוש במגבלה כדי להתבדח על חשבונם ולהציגם באופן נלעג. האם הייתם מעזים לעשות זאת גם על חשבון ציבור הנכים, סכרתיים? חולי סרטן? זו פרסומת מבישה ואנטי חברתית שדינה להיגנז ויפה שעה אחת קודם.סגור
-
1.פרסומת שהיא בושה. מסר הפשטות על גבם של ציבור הצליאקים (ל"ת)שרון שחר 02/2025/18הגב לתגובה זו0 0סגור