השוק

מהפכה בשוק המשכנתאות: מי החליט לאתגר את הבנקים בישראל?

מנכ"ל מימון ישיר ערן וולף מגייס כעת 80 מיליון שקל להקמת החברה LoanWise, שמבטיחה לשנות את כללי המשחק בתחום המימון לדיור, מציג חזון נועז: להשיג נתח של 1% משוק המשכנתאות הישראלי עד 2030, עם תיק הלוואות בהיקף של 6.4 מיליארד שקל.
מערכת ice | 
מניות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ערן וולף, לשעבר מנכ"ל מימון ישיר, מזעזע את שוק המשכנתאות בישראל עם יוזמה חדשנית ושאפתנית. חברתו החדשה, LoanWise, מבטיחה לשנות את כללי המשחק בתחום המימון לדיור, עם דגש מיוחד על אוכלוסיות שלרוב מתקשות לקבל משכנתאות מהבנקים המסורתיים.
על פי הפרסום הבלעדי בכלכליסט, וולף, המגייס כעת 80 מיליון שקל להקמת החברה, מציג חזון נועז: להשיג נתח של 1% משוק המשכנתאות הישראלי עד 2030, עם תיק הלוואות בהיקף של 6.4 מיליארד שקל. הוא מתכנן להתמקד במגזרים הערבי והחרדי, וכן בישראלים המעוניינים לרכוש נכסים בחו"ל - שווקים שלטענתו אינם מקבלים מענה הולם מהמערכת הבנקאית הקיימת.

אחד החידושים המרתקים של LoanWise הוא תכנונה להקים פלטפורמה דיגיטלית שתשמש כ"מרקט פלייס" לרכישת דירות בחו"ל, ותספק שירותים נלווים כמו קישור ליזמים מקומיים. זוהי גישה חדשנית שעשויה לפתוח אפשרויות חדשות בפני משקיעים ישראלים המחפשים הזדמנויות מעבר לים.
עם זאת, היוזמה של וולף אינה נטולת אתגרים. הוא עלול להיתקל בהתנגדות משפטית ממעסיקיו הקודמים במימון ישיר, בשל סעיף אי-תחרות בחוזה העסקתו. בנוסף, השאיפה לכבוש נתח משמעותי משוק הנשלט כמעט לחלוטין על ידי הבנקים היא משימה מורכבת. אולם, עם הניסיון העשיר שלו בתחום והגישה החדשנית, וולף עשוי להצליח לשנות את פני השוק ולהביא בשורה חדשה לצרכנים הישראלים.

מוולף ומימון ישיר לא נמסרה תגובה לכתבת כלכליסט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה