דיגיטל וטק

מימון ישיר במהלך ענק: שיתוף הפעולה החדש עם מטריקס נחשף

מימון ישיר ומטריקס הטמיעו את פלטפורמת האינטגרציה ACE של IBM ברכיבי התוכנה של מימון ישיר, בליווי חטיבת הפינטק והדיגיטל של מטריקס. באמצעות הפלטפורמה ישודרגו יכולות המחשוב במימון ישיר, יתאפשר שירות מהיר ומותאם יותר, ויקוצרו זמני הפיתוח של המוצרים הדיגיטליים

מערכת ice | 
ערן גולן (צילום עופר חג'יוב, shutterstock)
מימון ישיר, חברת האשראי הצרכני מהמובילות בישראל מקבוצת ביטוח ישיר השלימה פרויקט לשדרוג יכולות פיתוח המוצרים הדיגיטליים שלה. הפרויקט כלל הטמעת פלטפורמה ACE של IBM, על ידי מטריקס, שותף Platinum של IBM. 
לטענת מימון ישיר, הפלטפורמה החדשה תאפשר למפתחים של חברת הביטוח לכתוב קוד בקלות ולבצע אינטגרציה בין המערכות הפנימיות של החברה, שכוללת שדרוג הפיצ'רים של המערכות, תיאום ביניהן, והתאמתן לצרכים המשתנים של הלקוחות. 
בעזרת הטמעת הפלטפורמה על ידי מימון ישיר, המנהלת מגוון רחב של שירותים דיגיטליים כחלק מהאסטרטגיה שלה להציע שירותים דיגיטליים זמינים ופשוטים ללקוחותיה, תשדרג את זמני הפיתוח מול מערכות הליבה בארגון ותשפר בצורה משמעותית את זמני התגובה ויציבות המערכות הפנימיות. 
הטכנולוגיה שנבחרה מבוססת Lowcode/Nocode, תומכת במגוון רחב של פרוטוקולים וסטנדרטים, ומאפשרת מעבר קל בין הפרוטוקולים השונים, מה שמייתר את הצורך בכתיבת קוד מורכב ומקצר משמעותית את זמן הפיתוח והבדיקות.  
השינוי יתבטא באמצעות ממשקי עבודה גרפיים נוחים וכלים מובנים ליצירה פשוטה ונוחה של Microflows ותהליכי אינטגרציה, שמקלים על תהליכי הפיתוח ומקטינים את זמני הלמידה לצוותי הפיתוח. באמצעות בנייה פשוטה של Flow,  המשתמשים במערכת יכולים ליישם תהליכים מורכבים הכוללים איסוף מידע, מעבר בין פרוטוקולים ושינויים או מיפוי בין מבני נתונים. 
על אף העובדה שהטמעת טכנולוגיה חדשה בארגון הוא אירוע שדורש התאמה די ארוכה הן בתשתיות והן בהרגלי עבודה, ההטמעה במימון ישיר הייתה חלקה וקצרה, בין היתר בזכות יכולות ה-Lowcode וממשקי עבודה ויזואליים נוחים של השירות.
בנוסף, מטריקס נתנה ליווי צמוד של מומחים, ביצעה את הקמת המערכת, ובהמשך ליוותה את מימון ישיר בבניית מרכז התמחות ייעודי, שכעת ממשיך לעבוד עם הפלטפורמה באופן עצמאי.
מיכאל הרשקוביץ, מנהל מחלקת פיתוח במימון ישיר, מסר: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם חברת האינטגרציה מטריקס אשר ליוותה אותנו בתהליך הטמעת מערכת ACE של IBM, בעזרתה שידרגנו באופן משמעותי את הביצועים במערכות והנכסים הדיגיטליים שלנו לצד שיפור משמעותי בזמני התגובה והביצוע". 
רוית דניאלי, מנהלת אגף פתרונות אינטגרציה במטריקס פינטק ודיגיטל, מסרה: "הטכנולוגיה של IBM מאפשרת לנו להביא פתרונות חדשניים ומתקדמים לשוק הישראלי, והעבודה עם מימון ישיר היא דוגמא מובהקת לכך.הפרויקט עם מימון ישיר הוא צעד נוסף במסע שלנו להוביל טכנולוגיות עתידיות ולתמוך בלקוחותינו במעבר לדור הבא של יכולות דיגיטליות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה