מינויים

מיטב בית השקעות מציג שינויים בצמרת: זה יו"ר דירקטוריון החברה

מיטב בית השקעות מודיע על מינויו של אודי תייר לתפקיד מנכ"ל מיטב ניהול תיקים. מלבד זאת, איתן רותם, שכיהן בעשור האחרון  כמנכ"ל ו- 19 שנים במיטב במגוון תפקידים, ימונה ליו"ר דירקטוריון של חברת ניהול התיקים וימשיך ללוות את החברה קדימה

מערכת ice | 
מינויים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
מיטב בית השקעות מודיע היום (רביעי) על מינויו של אודי תייר לתפקיד מנכ"ל מיטב ניהול תיקים. איתן רותם שכיהן בעשור האחרון  כמנכ"ל ו- 19 שנים במיטב במגוון תפקידים, ימונה ליו"ר דירקטוריון של חברת ניהול התיקים וימשיך ללוות את החברה קדימה.
אודי תייר עובד במיטב כבר 13 שנים. הוא צמח והתפתח החל מתפקיד של נציג במערך שירות הלקוחות ובהמשך מנהל מחלקת השימור ובשורה ארוכה של תפקידי ניהול בחטיבת הלקוחות. בתפקידו האחרון אודי ניהל את ערוצי ההפצה בחטיבת הלקוחות.

בתמונה: אודי תייר, מנכ"ל מיטב ניהול תיקים  (צילום: שרון כהן)
מיטב ניהול תיקים היא החברה הגדולה בתחומה בישראל עם נכסים מנוהלים של מעל 80 מיליארד שקלים של לקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים. כשנכנס איתן לתפקידו ניהלה החברה 18 מיליארד שקלים.  מלבד זאת, מיטב בית השקעות מודיע כי סמנכ"ל חטיבת הלקוחות מזה כעשור, ערן ספרנוביץ, יעזוב את הנהלת החברה ויעבור לנהל את סלע סוכנות לביטוח. 
אילן רביב, מנכ"ל מיטב בית השקעות, מסר: "אני מברך את אודי על הצטרפותו להנהלת החברה וכניסתו לתפקיד החדש ומאחל לו הצלחה רבה. מיטב ניהול תיקים הפכה לחברה הגדולה והמובילה בישראל. החברה היא מופת ודוגמא של ניהול מצוין עם תשתיות חזקות מבחינת כח אדם, איכות ושירות. אני רוצה להודות לאיתן על תרומתו הרבה וארוכת השנים לצמיחתה של החברה ולאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו. כמו כן אני מודה מאוד לערן ומאחל לו הצלחה בדרכו החדשה".
עוד הוסיף אילן רביב: "מיטב היא חברה דינמית שמתאימה את עצמה לשינויים המתרחשים בסביבה העסקית. אני בטוח ששינויים אלו יעזרו לנו להמשיך ולחזק את בית ההשקעות ולהצעידו לשיאים חדשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה