מינויים

חברת עלבד במינוי מעניין: זה סמנכ"ל המכירות החדש

חברת עלבד מכריזה על מינויו של יצחק וולף לסמנכ"ל המכירות. וולף ייכנס לתפקידו ב-8/10/24. יעקב חן, מנכ"ל חברת עלבד: "אנו שמחים על מינויו של יצחק וולף לתפקיד סמנכ"ל המכירות ומצפים כי כניסתו לתפקיד תקדם המשך צמיחה והרחבת השוק של עלבד"

מערכת ice | 
יעקב חן (צילום רמי זרנגר)
חברת עלבד, חברה בינלאומית לייצור מגבונים לחים למותגים פרטיים והספקית הגדולה בארה"ב לייצור טמפונים למותגים פרטיים, מכריזה היום (שלישי) על שינויים מהותיים בהנהלת החברה. על פי ההודעה הרשמית שפרסמה, חברת עלבד מדווחת על מינויו של יצחק וולף לסמנכ"ל המכירות. וולף ייכנס לתפקידו ב-8/10/24. 
לטענת עלבד, המינוי נועד להשפיע בצורה משמעותית על יכולותיה של החברה ולקדם מספר הזדמנויות עסקיות שונות.  כעת, לאחר השגת יעדי תוכנית הייצוב הפיננסי, החברה שואפת לפעול להבטחת צמיחה מתמדת, בעולם המכר והחדשנות ללקוחות. במסגרת תפקידו הבכיר, וולף ינהל את המכירות בישראל ובשווקים חדשים בתחומי המגבונים והבדים בכפיפות ישירה למנכ"ל עלבד, יעקב חן. 
פעילות המכירות תהיה אמונה על יישום אסטרטגיית גידול בשווקים בהם החברה פעילה, כניסה לשווקים חדשים וכניסה לתחומי פעילות חדשים, ותפעל בסינרגיה מלאה לפעילות הפיתוח העסקי והשיווק בחברה. 
לוולף ניסיון עשיר ומגוון של למעלה מ-25 שנה בניהול בכיר ובניהול מערכי מכירות מורכבים בארגונים קמעונאיים מובילים. סמנכ"ל המכירות החדש של החברה הוא בעל מומחיות רבה בפיתוח מוצרים בינלאומיים וניהול פעילות עסקית בהיקפים של מאות מיליוני שקלים. 
בין תפקידיו המעניינים, שימש וולף כסמנכ"ל ומנהל חטיבת קמעונאות וסחר בחברת "וולט דיסני" ישראל וכיהן במספר תפקידי מכירות בחברת "יונילוור". בתפקידו האחרון, כיהן וולף כמנכ"ל חברת קמעונאות בינלאומית בעלת 60 סניפים הפועלת באפריקה. לוולף יכולות מוכחות בבניית אסטרטגיה, ידע נרחב בעולמות ה- B2B וה-B2C  בארץ ובחו"ל, וניסיון בהובלת צוותים להשגת יעדי מכירות.
יעקב חן, מנכ"ל עלבד, מסר: "אנו שמחים על מינויו של יצחק וולף לתפקיד סמנכ"ל המכירות ומצפים כי כניסתו לתפקיד תקדם המשך צמיחה והרחבת השוק של עלבד. מינוי סמנכ"ל ייעודי למכירות יאפשר בניית תוכנית מכירות רב שנתית, ניתוח רציף של הסביבה העסקית והתחרות, ומקסום היתרונות של עלבד לטובת ניצול ההזדמנויות העסקיות, פיתוח שווקים חדשים ולקוחות חדשים. אני מאחל ליצחק הצלחה רבה בתפקידו". 
יצחק וולף מסר: "אני גאה ושמח להצטרף לעלבד ולקבל עלי את האחריות לקידום ופיתוח מערך המכירות של החברה. עלבד עברה שינוי מרשים בפעילותה וכעת הזמן להאיץ את פעילות המכירות ולממש הזדמנויות צמיחה נוספות. אני מודה לדירקטוריון החברה, למנכ"ל יעקב חן ולהנהלה על האמון שניתן בי, ובטוח שבכוחות משותפים נוביל את עלבד לשלב הצמיחה הבא בפעילותה". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה