השוק

לאחר החתימה עם לאומי פרטנרס: הסכם המיליונים של עלבד נחשף

במסגרת דו"ח הרבעון הראשון לשנת 2024, חברת עלבד מפרסמת פרטים נוספים על מזכר ההבנות הלא מחייב שנחתם עם לאומי פרטנרס. במסגרת העסקה הפוטנציאלית, החברה תמכור 40% מפעילות חטיבת הטמפונים ללאומי פרטנרס. בנוסף, החברה מודיעה כי נחתם הסכם מכירה ושכירות מחדש של חלק ממבנה המפעל בדימונה בתמורה ל-40 מיליון שקל

מערכת ice | 
יעקב חן (צילום רמי זרנגר, shutterstock)
לפני מספר חודשים חברת עלבד הכריזה כי נחתם מזכר הבנות לא מחייב עם לאומי פרטרנס, אשר במסגרתו 35%-40% מפעילות חטיבת הטמפונים נמכרה בתמורה לסכום כולל של 81-140 מיליון שקל, היום (רביעי) מתפרסמים נתונים נוספים בנושא. 
במסגרת דו"ח הרבעון הראשון לשנת 2024, ציינה הנהלת עלבד כי בחודש דצמבר בשנת 2023, החברה חתמה על מזכר הבנות לא מחייב עם לאומי פרטנרס למכירת 40% מפעילות חטיבת הטמפונים.
לטענת הנהלת החברה, בהתחשב בתנאי השוק הנוכחיים בתחום פעילות הטמפונים והשיפור במצבה הפיננסי של החברה, שני הצדדים סיימו בהסכמה את המשא ומתן מבלי שהגיעו להסכם מחייב. 
מלבד זאת, החברה מדווחת כי נחתם הסכם מכירה ושכירות מחדש של חלק ממבנה המפעל בדימונה בתמורה ל-40 מיליון שקל. בדו"ח הרבעון הראשון לשנת 2024, הנהלת עלבד מכריזה כי החברה פועלת להשלמת יתר התנאים המתלים שנקבעו בהסכם וכי קו הייצור החדש בדימונה צפוי להיכנס לפעילות במחצית השנייה של שנת 2024. 
כזכור, מוקדם יותר היום (רביעי) החברה פרסמה את התוצאות הכספיות העולות מדו"ח הרבעון הראשון לשנת 2024. על פי הנתונים, הכנסותיה הרבעוניות של החברה  הסתכמו בכ-416.2 מיליון שקל לעומת כ-413.3 מיליון שקל ברבעון המקביל, מדובר בעלייה של כ-1%.
בגזרת הרווח התפעולי, רשמה החברה הישג מרשים. על פי הנתונים, ניתן להבחין כי הרווח התפעולי לפני הוצאות אחרות הסתכם בכ-25.7 מיליון שקל לעומת כ-17.6 מיליון שקל ברבעון המקביל – עלייה של כ-46%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה