השוק

עלבד חוגגת רבעון חזק וחושפת: עסקת המיליונים עם לאומי פרטנרס

החברה הבינלאומית "עלבד" מפרסמת את דו"ח התוצאות הכספיות לשנת 2023 וחושפת נתונים חיוביים במיוחד. על פי הנתונים, הכנסות החברה צמחו ב-18% והרווח הגולמי חצה את רף ה-20% מסך ההכנסות
מערכת ice | 
יעקב חן (צילום רמי זרנגר, shutterstock)
עלבד, חברה בינלאומית לייצור מגבונים לחים למותגים פרטיים והספקית הגדולה בארה"ב לייצור טמפונים למותגים פרטיים, מפרסמת את דו"ח התוצאות הכספיות לשנת 2023. הנתונים שמוצגים בדו"ח המדובר עוסקים במימוש תוכנית הנהלת החברה אשר מתמקדת בשוק המגבונים הלחים באירופה ובשוק ההיגיינה הנשית בארה"ב. 
על פי הנתונים המוצגים בדו"ח המדובר, נרשמה צמיחה של 18% בהכנסות החברה ל-1.7 מיליארד שקל, ביחס לסכום שהושג משנת השיא בתקופת הקורונה. מלבד זאת, ניתן היה להבחין כי הרווח הגולמי עבר את רף ה-20% מסך ההכנסות ואילו הרווח הנקי הסתכם ב-41 מיליון שקל.  ה-EBITDA מפעילות נמשכת הגיע ל-182.5 מיליון שקל. לצד הנתונים הללו, עולה כי תזרים המזומנים מהפעילות השוטפת של חברת "עלבד" מסתכם ב-233 מיליון שקל. 
כאמור, הנתונים שהוצגו בדו"ח של יצרנית המגבונים "עלבד" עסקו במימוש תוכנית הנהלת החברה אשר מתמקדת בשוק המגבונים הלחים באירופה ובשוק ההיגיינה הנשית בארה"ב. על פי הממצאים שהוצגו, החברה מציינת כי בתוך שנה מיישום התוכנית, נרשמו מספר הישגים בנושא.
ראשית, חל שיפור ניכר בכל שלושת תחומי הפעילות: מגבונים לחים, בדים והיגיינה נשית והושלמה מכירת פעילות המגבונים בארה"ב. בנוסף לכך, נרשם ייצוב פיננסי ועמידה בכל אמות המידה הפיננסיות של הבנקים. 
לצד כל אלו, ציינה החברה כי נחתם מזכר הבנות לא מחייב עם לאומי פרטנרס למכירת 35%-40% מפעילות חטיבת הטמפונים בתמורה לסכום כולל של 81-140 מיליון שקל.  בנוסף לכך, בדו"ח המדובר הודגש כי נחתם הסכם מכירה ושכירות מחדש של חלק ממבנה המפעל בדימונה בתמורה ל-40 מיליון שקל וקו הייצור החדש צפוי להיכנס לעבודה במחצית השנייה של השנה הנוכחית.  מנכ"ל יעקב חן, מנכ"ל החברה:  "אני שמח על כך שבמאמץ משותף של עובדי ומנהלי החברה הצליחה עלבד לעמוד בכל יעדיה העסקיים לשנת 2023, ואף מעבר לכך".  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה