בריאות

הזוי: האיש הזה התחסן לקורונה 217 פעמים - זה מה שקרה לו

הרשויות בגרמניה חוקרות את אחד המקרים הכי הזויים שנשמעו בעולם, בהקשר של נגיף הקורונה. בן 62 מגרמניה טוען שהתחסן 217 פעמים לאורך תקופה של כשנתיים וחצי וזה מה שקרה לו
מערכת ice | 
חיסון קורונה (צילום freepik)
חיסוני הקורונה יצרו בזמן המשבר שיח נוקב ברחבי העולם על טיב החיסון ועד כמה אפשר לסמוך על מחקר שנעשה בתקופה כה קצרה. רוב המדינות קיבלו את ההמלצה למתן החיסונים והחלו להפיץ אותם לאזרחיהן, כנראה שיש מי שלקח את זה כמה צעדים קדימה, וטוען כי התחסן לנגיף לא פחות מ-217 פעמים, המורכבים משמונה סוגים שונים של חיסונים.
האיש, גבר בן 62 ממגדבורג שבגרמניה, נעצר על ידי המשטרה המקומית כאשר הגיע לקבל את החיסון בפעם ה-218 ונלקח על ידי השוטרים לפני שהספיק לעשות זאת. האיש הציג אישורים מתאימים ל-134 מהחיסונים אך ל-83 מהם הסתפק בדיווח עצמי ללא האישורים.
בנוסף לחקירת המשטרה המקומית שנפתחה בחשד לזיוף המסמכים ועבירות נוספות, האיש הפך לניסוי מהלך כאשר גורמים רפואיים רבים הסתקרנו כששמעו על הסיפור ההזוי, והתעניינו באפקט של "חיסון יתר", במיוחד ברמה של מאות חיסונים לאדם אחד.

על פי המחקר, לא נראו תופעות לוואי מיוחדות במערכת החיסונית של אותו אדם, ובתקופה המדוברת הוא לא נדבק בנגיף הקורונה. החוקרים שבדקו את אותו אדם אמרו שהם לא מצאו אצלו את המאפיינים שחיפשו ומתרחשים בדרך כלל במצב של חיסון יתר, מה שמעלה את החשד כי הוא זייף את מרבית המסמכים של החיסונים. חקירתו של האיש עדיין מתנהלת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה