מינויים

מחוז ירושלים של לשכת עורכי הדין במינוי מסקרן: זו המנכ"לית החדשה

ועד מחוז ירושלים אישר את המלצת ועדת האיתור למנות את צהלה סרמונטה לתפקיד המנכ"לית הקבועה של מחוז ירושלים. יו"ר ועד מחוז ירושלים, עו"ד ארז צ'צ'קס: "אני מברך על בחירתה של צהלה למנכ"לית קבועה, בחירה המסמנת את הרוח החדשה הנושבת במחוז ירושלים בשנה האחרונה"

מערכת ice |  3
צהלה סרמונטה (צילום אוריאל קרמר)
ועד מחוז ירושלים בראשות עו״ד ארז צ׳צ׳קס אישר את המלצת ועדת האיתור למנות את צהלה סרמונטה לתפקיד המנכ"לית הקבועה של מחוז ירושלים. בשמונת החודשים האחרונים, שימשה צהלה סרמונטיה כמ"מ המנכ"לית של מחוז ירושלים.
לצד העובדה כי סרמונטה בעלת ניסיון ניהולי וציבורי רב, היא מחזיקה במספר תארים כגון תואר ראשון במדיניות ציבורית ותואר שני בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה מאוניברסיטת בן גוריון. לצד זאת, בימים אלו סרמונטה שוקדת על לימודי הדוקטורט במחלקה לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה.
בתפקידיה הקודמים, צהלה סרמונטה כיהנה בשורה של תפקידים בתחום השירות הציבורי ביניהם; מנהלת היחידה לתכנון אסטרטגי במועצה האזורית גוש עציון, חברת דירקטוריון בחברת "מבנה עציון" וסמנכ"לית אסטרטגיה בחברה לפיתוח גוש עציון המונה כ- 500 עובדים.
יו"ר ועד מחוז ירושלים עו"ד ארז צ'צ'קס: "אני מברך על בחירתה של צהלה למנכ"לית קבועה, בחירה המסמנת את הרוח החדשה הנושבת במחוז ירושלים בשנה האחרונה. רוח של עשיה, שיתוף וטובת כלל החברים, יחד נעשה ונצליח".
מנכ"לית המחוז, צהלה סרמונטה: "אני מודה לוועד המחוז וליו"ר על האמון בבחירתי, בכוונתי לפעול להידוק הקשר בין הלשכה וחבריה והרחבת מגוון השירותים הניתנים לחברים בכל תחומי המקצוע".
כידוע, מחוז ירושלים של לשכת עורכי הדין הוא מהמחוזות הגדולים בארץ, בו חברים כ-10,000  עורכי דין בעיר ירושלים וברשויות הסובבות מעלה אדומים, מבשרת ציון, בית שמש, מטה יהודה וגוש עציון.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    Aשיענו לטלפונים קודם
    Fjnj 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מענה טלפוני במחוז ים
    סגור
  • 2.
    בהצלחה
    אביחי בר-שלום 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבה כזו מלמדת על אתגרים, מאחל לך הצלחה רבה בתפקיד.
    סגור
  • 1.
    בהצלחה
    אביחי בר-שלום 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבה כזו מלמדת על אתגרים, מאחל לך הצלחה רבה בתפקיד.
    סגור