מינויים

גלילות קפיטל במינוי מסקרן: זה הבכיר בשוק שמצטרף להנהלת הקרן

קרן ההון סיכון הישראלית גלילות קפיטל פרטרנס, אשר מנהלת כמיליארד דולר, מכריזה על מינוי של בכיר חדש בשורותיה. צח סגל, יכניס לחברה בתפקיד מנהל הפעילות העסקית העולמית בקרן
מערכת ice | 
צח סגל (צילום בן יצחקי)
צח סגל מונה לתפקיד מנהל הפעילות העסקית העולמית (CBO), בקרן ההון סיכון גלילות קפיטל פרטנרס (Glilot Capital Partners). במסגרת תפקידו החדש, סגל ילווה את חברות הפורטפוליו של הקרן באסטרטגיית היציאה לשוק ויוביל את הקשר עם בורד היועצים של הקרן שבו חברים בכירים, מנהלי אבטחה ראשיים ומומחים בתחומי הסייבר וההייטק בעולם.    
סגל, מביא עמו ניסיון של למעלה מ-15 שנה בתחום האסטרטגיית השיווק והחדירה לשוק (GTM), זאת על בסיס בניית שותפויות עם חברות טכנולוגיות ותיקות וגורמים נוספים.  לאורך השנים צח מילא תפקידי מפתח במערך הפיתוח העסקי של Cybereason, Ahoy Insurance, Splunk ו-HPE, שבהם הניע שותפויות אסטרטגיות וצמיחה במכירות, בין השאר עם מובילים בתעשייה בהם גוגל AWS, Okta ו-Red Hat.
קרן ההון סיכון גלילות קפיטל פרטנרס משקיעה בחברות סטארטאפ בשלבים מוקדמים בתחומי הסייבר, בינה מלאכותית, תוכנות לארגונים ועוד. קרן גלילות, שהיתה הראשונה בישראל שהתמחתה בתחום הסייבר, הוקמה בשנת 2011 על ידי קובי סמבורסקי ואריק קלינשטיין, אליהם הצטרפו השותפים נופר עמיקם וליאור ליטבק. 
גלילות, מנהלת נכון להיום כמיליארד דולר בקרנות הסיד והצמיחה המוקדמת ורשמה עד כה 19 אקזיטים. היא דורגה על ידי Preqin כקרן ההון סיכון בעלת הביצועים הטובים ביותר בעולם בשנים 2020-2014.
קובי סמבורסקי מייסד שותף בגלילות קפיטל, מסר בתגובה למינוי: "אנו שמחים לקבל את פניו של צח לצוות שלנו. הניסיון הרב שלו בגיבוש וביצוע אסטרטגיות של סטארטאפים ליציאה לשוק הגלובלי, ההבנה העמוקה שלו באקוסיסטם הטכנולוגי וחזרתו לארץ לאחר שני עשורים בסן פרנסיסקו מייצרים נקודת מבט ייחודית שתתרום משמעותית רבות לצמיחה של חברות הפורטפוליו שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה