מינויים

בכיר חדש בקרן הנדל"ן תימורה: שגיא כהן מונה לסמנכ"ל הכספים

קרן הנדל"ן "תימורה", מכריזה על מינוי חדש בהנהלה: רו"ח שגיא כהן יכנס לתפקיד סמנכ"ל הכספים החדש של הקרן. תפקידו הקודם כהן, היה במשך 13 שנה סמנכ"ל הכספים של חברת "גירון פיתוח ובנייה"
מערכת ice | 
שגיא כהן (צילום ישראל הדרי)
קרן הנדל''ן "תימורה", הודיעה היום (שני), על מינויו של רו"ח שגיא כהן לתפקיד סמנכ"ל הכספים החדש של הקרן. כהן, בעל ניסיון של מעל עשור וחצי בשוק הנדל"ן המניב בישראל ובפולין.
בתפקידו הקודם, הוא שימש במשך 13 שנה כסמנכ"ל הכספים של חברת "גירון פיתוח ובנייה" שהאג"ח שלה נסחרות בבורסה בת"א. במסגרת תפקיד זה כהן, היה אמון על ביצוע עסקאות מורכבות של רכישת ומימון נדל"ן בהיקפים משמעותיים.
כסמנכ"ל הכספים בקרן, כהן ינהל את תחום הכספים, לרבות, שותפות באחריות להובלה ולבחינת כדאיות כלכלית עסקית של תהליכי פיתוח עסקי בקרן, כולל הכנת תחזיות, דו"חות ואנליזות, בניית תקציבים ותוכניות עבודה, ניהול מדיניות האשראי של הקרן וניהול הקשר מול המערכת הבנקאית.
כמו כן, התפקיד כולל פיקוח על מחלקת הכספים האחראית על הכנת דו"חות כספיים, ניהול, בנייה ובקרת תקציב, ניהול תזרים מזומנים, ניהול כלל ההוצאות בקרן, ניהול מערך התשלומים לספקים וניהול סך פעילות הגבייה מלקוחות ובקרות שוטפות.
קרן תימורה, שהוקמה בתחילת 2022, מתמקדת ברכישה, השבחה וניהול של נכסי תעסוקה, תעשיה ולוגיסטיקה בישראל, והיא בונה תיק נכסים בהיקף של כמיליארד וחצי שקל. הקרן, עמדה בהצלחה ביעד הגיוס לקרן הראשונה וזאת תוך שנה מיום הקמתה, כאשר השלימה גיוס בסך כולל של 500 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה