מינויים

ניוריאליטי במינוי מסקרן: זה הבכיר שיצטרף לסטארט-אפ הישראלי

ניוריאליטי מודיעה על מינויו של הירן מאג'מודאר לתפקיד נשיא החברה. במסגרת תפקידו הבכיר, מאג'מודאר יוביל את שלב הצמיחה הבא של חברת הסטארט-אפ שיתמקד בהאצת ההטמעה של פתרון NR1 להיסקי AI אותו פיתחה החברה

מערכת ice | 
מינויים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת סטארט-אפ ה-AI "ניוריאליטי", במתמחה בפיתוח פתרונות הסקה עתירי ביצועים לתשתיות עיבוד ותקשורת AI, הכריזה היום (שלישי) על מינויו של הירן מאג'מודאר לתפקיד נשיא החברה.
במסגרת תפקידו החדש, מאג'מודאר יוביל את שלב הצמיחה הבא של חברת הסטארט-אפ שיתמקד בהאצת ההטמעה של פתרון NR1 להיסקי AI אותו פיתחה החברה. בשלב הראשון, פעילותו תתמקד בשוק האמריקני שבו קיים ריכוז גדול של יצרני שבבי AI, ספקים של שירותי ענן ולקוחות ארגוניים מרשימת פורצ'ן 500. 
למאג'מודאר ניסיון רב בתעשייה בתפקידים שונים בחברת GlobalFoundries כמנהל היחידות העסקיות של דאטה סנטר, תשתיות תקשורת ומחשוב. לפני כן, הוא כיהן כסגן נשיא ומנהל Intel Capital וכמנהל צוותי הנדסה ותוכנה. במסגרת תפקידו בחברת Intel Capital, הוא מילא תפקיד מרכזי בעיצוב אסטרטגיות ההשקעות של אינטל בתחומי ה-AI, כוח מחשוב ורשתות והוביל שותפויות ורכישות משמעותיות של החברה.
משה תנך, מנכ"ל ומייסד משותף של ניוריאליטי, בירך על הצטרפותו של מאג'מודאר לחברה ואמר: "הירן מתאים באופן מושלם לייעוד של ניוריאליטי להאיץ את האימוץ של AI בתקופה שבה השוק מרחיב את השימוש בכלים לאימון מודלים של AI ונערך לאימוץ אקספוננציאלי בתחום ההיסק".  
היעד שלנו הוא להיות שותף לכל היצרנים של מאיצי AI ושל יצרני מערכות. השילוב שיצרנו בין מנוע לעיבודי AI – הכולל מעבדים גראפיים ומאיצי AI – לבין התשתית מדגם NR1 שלנו הניב שיפור דרמטי ביעילות האנרגטית, בתמחור בר השגה ובביצועים מוגברים. זאת, בהשוואה למנועי CPU למטרות כלליות ולמנועי רשת המוטמעים בשרתי AI בכדי לשנע נתונים למעבדי GPU ומאיצי AI ומהם החוצה – מהלך שמקשה על ניצול יעיל שלהם בשל צווארי בקבוק ב-CPU".
הירן מאג'מודאר, נשיא ניוריאליטי, מסר: "טכנולוגיית ה-NR1 שלנו, שכבר נמצאת בשלבי הטמעה בקרב חברות פורצ'ן 500 בתחומי השירותים הפיננסיים וספקיות של שירותי ענן, מחוללת מהפכה בתחום היסקי AI.

מאג'מודאר הוסיף: "ביטול ההסתמכות על מעבדיCPU  וכרטיסי רשת מאפשר שיפור של סדרי גודל בביצועים של מעבדים גראפיים ומאיצי AI, מוזיל עלויות ומשפר את היעילות האנרגטית. אני נרגש להצטרף לצוות החברה ברגע מכריע זה של התפתחות ה-AI".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה