מינויים

איתי לוי עושה זאת לראשונה בגיל 36: זה התפקיד החדש שלו

בתפקיד ההנחיה הראשון אי פעם של לוי, הוא יגיש לצד אגם רודברג את ערב ההצדעה לסרט הישראלי המפורסם 'הלהקה' ולשיריו המיתולוגיים, כאשר עמותת חלאסרטן תזכה להכנסות מתרומות באירוע
מערכת ice | 
איתי לוי (צילום יוטיוב/ כאן 11)
איתי לוי הוא כבר מזמן לא רק זמר, כאשר על פי פרסום של מאקו, הוא בקרוב יוסיף לעצמו את הטייטל מגיש טלוויזיה. לצדה של אגם רודברג הוא אמור להנחות בקשת 12 את ערב ההצדעה לסרט הישראלי האייקוני "הלהקה" ולשיריו המיתולוגיים, שהכנסות ותרומות מהאירוע יופנו לעמותת "חלאסרטן".
מדובר בתפקיד ההנחיה הראשון אי פעם של לוי, זאת לצד התפקוד שלו כשופט ב"הכוכב הבא לאירוויזיון" באותו הערוץ, התפקיד שלו בסדרה חדשה שיצרה בת חן סבג שתעלה ב-HOT וכן העובדה שכיכב בתפקיד הראשי במחזמר "קזבלן" בתיאטרון הבימה והוביל קמפיינים מסחריים.

בעבר הגיש לוי תוכנית אירוח בערוץ המוזיקה שבה אירח אומנים שונים, אך בשנים האחרונות הוא מיצב את עצמו כטאלנט בולט של קשת 12 שם הוא מקבל הזדמנויות רבות על המסך לעיני הרבה יותר צופים.
רק לאחרונה, ועד עובדי חברת קרפור בראשות איל אלי והנהלת החברה חגגו עם העובדים את סוף הקיץ בהופעה של איתי לוי בקיסריה. ברשת הבינלאומית שהוקמה לפני כשנה וחצי יש כ-4000 עובדים שנהנו ושרו יחד את שיריו האהובים של איתי לוי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה