תרבות ופנאי

הלהקה הישראלית המיתולוגית: זה השיר שנגנז לפני יותר מ-30 שנה

משינה שחררה מהדורה מחודשת לאלבומה מ-1993, "שיא הרגש", הכוללת מיקסים מחדש בעבודת רונן רוט, ותקליט עם תמונות ארכיון נדירות. מהדורה זו כוללת גם את השיר "להתראות אהובתי", שהוקלט ונגנז, ומצורף כרצועת בונוס לגרסה הדיגיטלית
מערכת ice | 
משינה (צילום אתר הלהקה)
להקת משינה משחררת בימים אלו מהדורה מחודשת לאלבום המיתולוגי שלה "שיא הרגש", שיצא לראשונה ביולי 1993. המהדורה החדשה, שנקראת "פחי שואו והמופע של שיא הרגש", כוללת מיקסים מחדש של האלבום המקורי על ידי רונן רוט, תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות של 2024.
השירים הוותיקים עברו שדרוגים טכנולוגיים שמאפשרים לשמוע ערוצים חדשים שבגרסה המקורית היו סגורים. במהלך העבודה על המהדורה החדשה, גילו חברי הלהקה הקלטה נדירה של השיר "להתראות אהובתי", שהוקלט ונגנז לפני 30 שנה, והוסיפו אותו כרצועת בונוס לגרסה הדיגיטלית של האלבום.
 
מהדורה זו תצא גם על גבי תקליט שמכיל תמונות ארכיון נדירות שצילם ברי פרידלנדר בזמן העבודה על האלבום, שלא פורסמו עד כה. "שיא הרגש", האלבום השישי של הלהקה, זכה להצלחה רבה עם להיטים כמו "נגעה בשמים", "דני" ו"גברת שרה השכנה", והגיע למעמד של אלבום זהב תוך שבועיים.
לאחרונה הלהקה הודיעה על ביטול סיבוב הופעות הקרוב שלה "בעקבות נסיבות אישיות של חברי הלהקה, הדורשת את מלוא תשומת הלב והטיפול".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה