תרבות ופנאי

להקת משינה בבשורה קשה: "מודיעים בלב כבד, מנסים לעכל"

להקת משינה האגדית, הודיעה על ביטול סיבוב ההופעות שלה: "בלב כבד עלינו להודיע על ביטול סיבוב ההופעות הקרוב של משינה, בעקבות נסיבות אישיות של חברי הלהקה, הדורשות את מלוא תשומת הלב והטיפול"
מערכת ice |  3
להקת משינה (צילום עמליה זילברשץ בנאי)
להקת משינה האגדית, שאמורה הייתה להתאחד כבר בשנה שעברה לסיבוב הופעות, נאלצה לבטל אותו בעקבות ניתוח שעבר יובל בנאי, אך כעת היא שוב מבטלת סבב הופעות שאמור היה לצאת לדרכו אתמול (ראשון) עם בשורה קשה מאוד למעריצים.
הלהקה העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא סיפרה על ביטול סיבוב ההופעות: "לקהל האהוב שלנו, בבוקר קשה זה אנחנו בראש ובראשונה שולחים את תנחומינו העמוקים לכל המשפחות שאיבדו את יקיריהם ויקירותיהם. אנחנו משתתפים בצערם ובצער הכללי שכולנו מנסים לעכל בתקופה קשה זו".
בהמשך, הודעה הלהקה על ביטול סיבוב ההופעות: "בלב כבד עלינו להודיע על ביטול סיבוב ההופעות הקרוב של משינה, בעקבות נסיבות אישיות של חברי הלהקה, הדורשות את מלוא תשומת הלב והטיפול. זו לא הייתה החלטה קלה עבורנו, מכיוון שציפינו מאוד להתאחד איתכם, הקהל המדהים שלנו, שמהווה את מקור הכוח וההשראה שלנו לאורך שנים רבות".
עוד נכתב בהודעה: "אבל אנחנו מלאי תקווה שנוכל להיפגש שוב בזמנים אופטימיים יותר, כשהעולם כולו ירגיש קצת יותר זוהר ונוכל לחגוג יחד את המוזיקה והאהבה שמחברת את כולנו. תודה על ההבנה, התמיכה והאהבה במהלך התקופה הזו. נחנו אסירי תודה לכל אחד ואחת מכם ומבטיחים לעדכן אתכם ברגע שיהיו לנו תאריכים חדשים לסיבוב ההופעות הזה. עד אז, שמרו על עצמכם ואחד על השני".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רפואה שלמה לכולם
    שלומית 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיהיו בשורות טובות. אוהבת אתכם מאוד
    סגור
  • 1.
    יש לנו צרות גדולות מאלה (ל"ת)
    ציפי 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא נכון
    עדי 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה הכי באסה
    סגור